HTC One SV + DoubleTwist on Imac (iOs x 10.5.8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Beste,

Ik heb onlangs een mac overgenomen van iemand. Nu wil ik ook mijn HTC One koppelen aan de Mac maar dat is tot op heden onmogelijk.
Op internet bleek dat DoubleTwist een uitkomst was. Nu geeft DoubleTwist alleen de melding dat ik mijn telefoon moet 'mounten'
Iemand hier ooit van gehoord? Er staat wel uitleg (in het engels) voor Android telefoons maar met de HTC werkt het toch net weer even anders.

Het gaat voornamelijk om muziek, dus als iemand anders een betere oplossing heeft, laat maar komen.

Alvast bedankt.

p.s Hier is een screenshot van wat Double Twist op de iMac aangeeft.

Bijlagen

• Afbeelding 2.jpg
    Afbeelding 2.jpg
    43,8 KB · Weergaven: 18
mounten is normaal met een mac...
alle "schijven" die je aansluit moeten eerst gemount worden voor dat je ze kan gebruiken,dus als je je htc mount word je sdcard een extra schijf en kan je muziek en andere bestanden ernaar toe kopieeren.

je moet in de usb instellingen van de htc zorgen dat "usb debugging" aangevinkt staat.
als je dan de usb kabel verbind met de mac moet je op de htc de bovenste balk van het scherm naar beneden schuiven en daar staat dan mount usb

Das dus juist het probleem. dat staat ook uitgelegd in de gebruiksaanweizing van DoubleTwist, alleen werkt dit niet.. de optie MOUNT komt niet in beeld. Alleen of ikm internet wil doorgeven aan mijn Mac en dat de foutopsporing aan staat. Iemand anders nog ideeen of weet iemand hoe dit werkt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan