HTC oplader

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordidroj

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Berichten
100
Hallo,

Ik heb niet zo lang gelegen een tweedehands HTC diamond gekocht en hij werkt perfect.
Alleen heb ik een probleempje. Ik ben naar Spanje op vakantie gegaan en ik heb mijn oplader in Nederland vergeten. Ik ben radeloos, ik heb alles geprobeerd, maar geen enkele kabel helpt. Ik doe er een USB kabel in (die tot mijn verbazing precies paste) en hij gaat niet aan.

Mijn vraag is, wat is de specifieke naam van een HTC oplader kabeltje. Want het is niet een normale USB maar een speciale. Is hier een naam voor?

Alvast bedankt,

Gr. Jordi
 
Mijn eigen ervaring leert dat je met een gewone Mini-USB kabel (die je al hebt) gewoon kunt opladen. Enige vervelende kan zijn dat je USB poorten net niet genoeg stroom leveren om de HTC op te laden.
 
je kan toch wel ergens in de winkel zon blokje kopen,
die je in het stopcontact duwd, en daarin duw je een usb snoertje.
 
Klopt. Ze zijn er zelfs voor de 12V aansluiting (sigarettenaansteker) in de auto.

Die dingen kosten nog geen €10,-
 
Mijn USB doet erg vreemd. Soms doet hij het, soms niet. Maar nu is de kabel volgensmij helemaal stuk want nu werkt hij helemaal niet meer.

Ik ben naar een winkel gegaan en ik heb zo´n stopkontakt ding gekocht en een oplader voor in de auto en eerst deed hij het weer maar daar na deed hij het weer niet.. :( Toen ben ik terug naar de winkel gegaan en daaruit bleek dat er iets mis was met de USB kabel. Want met hun kabel deed hij het perfect. Ze hebben me ook gezecht dat het vaak lastig is om een HTC goed aan het opladen te krijgen en dat zij er ook vaak last van hadden dat hij soms wel werkte en soms niet. Ze zeiden ook dat de mini-USB er eigenlijk niet voor gemaakt is dus dat het daardoor een beetje moeizaam zou kunnen gaan.

Maar heeft iemand hier ervaring mee? En heeft iemand een tip waardoor hij altijd goed oplaad en niet soms wel soms niet?

Alvast bedankt,

Jordi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan