HTC p-4350

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huxley

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Hallo,

Het gaat hier om de HTC P4350. Op GSMTrack.nl staat deze mobiel met het OS: windows Mobile 5.0, op pdashop.nl staat precies dezelfde mobiel alleen met windows mobile 6.0.
Zit hier een verschil in of heeft 1 van de websites een typfout gemaakt?
En wat is de echte versie: 5 of 6 ?

Bij voorbaat dank,
Huxley

beide zijn ze er.
de windows 5.0 versie moet dus goedkoper zijn.

Ja dat klopt inderdaad de windows 5.0 is 50 euro goedkoper.
Wat is dan een betere keus voor de 5.0 te gaan of de 6.0 ?

Gr. Eelke

de 6.0 is energie zuiniger.......ik heb zelf een update gedaan van 5 naar 6 en wil niet meer terug.

ffe andere vraag

hey beste mensen,

Ik zit er over na te denken om deze htc p4350 te halen kan iemand mij hier
'positive' reacties over geven of negative als et moet hoop dat die er niet zijn :P
(of eventueel goede raad geven voor een andere:p thnx)

alles is welkom al vast bedankt.:thumb:

thnx

:thumb:ja thnx das he besturingsysteem maar de tel zelf is die goed of zijn er dinge die ik er bij moet hebben enzo datsoort dinge

maar toch bedankt mzzl thokm:thumb:

Toestel is perfect.

mooi mooi

zelf ook een gebruiker?

ik ga hem morgen halen weet jij nog dinge rand apperatuur of misschien software die ik er bij moet hebben?(wat leuk is en niet standaard?)

mzzl thom

(sorry voor het slordige verhaal van hierboven was laat:P):o

Heb je hem al gehaald?
Hoe dan ook, toch een reactie. Ik vind de P4350 een schitterend toestel kwa uiterlijk. Ook het toetsenbord werkt zeer fijn. Echter vind het ik wel jammer dat de specificaties niet 'je van het' zijn. Een trage processor, en niet eens UMTS. Zeker dat laatste vind ik wel kwalijk voor een smartphone. Ga je echer neit veel internetten, dan is dit geen beperking, en is het gewoon een mooi, fijnwerkend toestel.

jaja heb em gehaald

hey bedankt voor jullie reacties ik heb de telefoon gehaald super ding leuk lagge moet deze nog gehaal verkennen maar dat komt goed:P.

verder zou ik blijven posten als ik dingen tegen kom die ik de moeite waard vind op hier te vermelden voor andere mensen die info zoeken.

mzzl thom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan