HTC S740 Smartphone goed of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stienoo

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen en zat te kijken naar de HTC S740 Smartphone.
Is dit een goede telefoon of niet en is er voor deze prijs (€ 369.00) eventueel een beter telefoon?

Je kan bij de Kijkshop.nl->Prepaid->Meer dan 100 euro, dan moet je ff kijken en dan staat er een htc met windows mobile 6.1, 2.1 mp camera, en TouchScreen./da's wel een goede koop/
Maar die van jou is veel te 'slecht' voor je geld. Je kan daar ZO een gode telefoon mee kopen van lg ofzo!(met touch)

Is de LG cookie een goede gsm? En kan je er ook zelf programmatjes voor maken (programmeren?)

Ik heb ook gezien dat hij geen 3G HSDPA heeft maar wel GPRS, Kan ik daar ook (goed) mee online? (en met wifi?)

Is de LG cookie een goede gsm? En kan je er ook zelf programmatjes voor maken (programmeren?)

Ik heb ook gezien dat hij geen 3G HSDPA heeft maar wel GPRS, Kan ik daar ook (goed) mee online? (en met wifi?)

LG Cookie is goed.
Je kan geen programmatjes maken(programeren):p, want hij heeft geen windows mobile.
Als je 3G hebt, kan je SuperSnel InterNetten. Met GPRS Ook, alleen eentiende langzamer. Maar telefoons met 3G zijn duurder, en 3G en die andere verschillen niet zo gek veel.
Maar ik zou GPRS kopen.

Als je online wil wachten kun je een apparaat met GPRS gebruiken dus eigenlijk niet meer geschikt om mee online te gaan.

GPRS (2,5G) heeft een theoretische snelheid van 52 kilobit per seconde => 6,5 Kilobyte die je dus never gaat halen
UMTS (3G) heeft theoretisch 384 kilobit/s => 48 Kilobyte eveneens theoretische max
HSDPA (3,5G) kan tot 14 Megabit

De snelheden van UMTS en HSDPA zijn afhankelijk van je provider en het abonnement die je daarbij afsluit. Dus zonder een dataabbonnement kun je geen UMTS/HSDPA gebruiken

Zelf voor een klant een poos met een S740 rondgelopen en ik vond het een erg degelijk en goed functionerend apparaat

Laatst bewerkt:
Ok, heb je voor GPRS ook een abonnement nodig (ja veronderstel ik) ik heb een simkaart aangevraagd bij http://mobilevikings.com/ kan ik daar ook mee internetten (of is dat alleen voor wap)?

GPRS/EDGE internet traffic

* €2,50 per MB consumed, starting from the first bit of each megabyte started.

Package discounts
Internet

Non-roaming

* 1 GB free per top-up of €15

for the first 1000 blocks of 1 MB after a topup of €15 the charged rate is €0 as far as the first byte of the megabyte block is sent within 31 days after the topup.

Ik gok dat je 1 gb aan UMTS/HSDPA verkeer mag genereren maar 100% zeker ben ik daar niet van. bel ze op en vraag het. Dan kun je meteen de snelheden vragen, er zijn namelijk providers die de bandbreedte van HSDPA/UMTS knijpen

Maar ik ga waarschijnlijk GPRS hebben, maar het blijk dus toch niet gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan