HTC Sensation valt vanzelf uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmerman

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Sinds enkele weken heb ik het probleem dan mijn telefoon vanzelf uit valt. Ik moet hem dan weer helemaal opnieuw aanzetten en hij start ook volledig op. De laatste 2 dagen is het zo dat ik nu eerst de batterij eruit moet halen, daarna de telefoon aanzetten, dan de batterij terug plaatsen en hierna kan ik hem pas aankrijgen. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Nee, maar dit valt zeker nog onder de garantie dus ik zou hem terugsturen.

Ik zou, tenminste als je nog garantie hebt, hem eerst eens aanbieden bij de leverancier van je telefoon. Mocht dat het euvel niet oplossen, dan eens een reset uitvoeren naar de fabrieks instellingen en of eens kijken of er geen updates o.i.d. beschikbaar zijn voor dat toestel ..

Suc6! ;)

Is dit probleem intussen verholpen? Heeft het opsturen geholpen? Ik zit namelijk met precies hetzelfde probleem. Ik heb echter ook een verzekering, dus als mijn telefoon in de wasbak valt krijg ik sowieso een nieuwe, maar betaal ik wel een eigen risico. Ik wil dus graag weten of het op laten sturen (onder de garantie) zin heeft gehad.

Gr Paul

Het heeft bij mij wel geholpen en het viel onder de garantie. Helaas was de vreugde van korte duur want 5 weken later is het zelfde probleem weer ontstaan. Dit heb ik even afgewacht en de problemen verhielpen zich helaas niet vanzelf.
De telefoon viel nog steeds vaak uit. Soms haalde ik hem uit mijn broekzak en dan was het toestel uit. Ik zet hem dan weer aan en in sommige gevallen bleef hij nog geen minuut aan en in andere gevallen wel een dag. Heel wisselend. Het probleem deed zich nooit voor als het toestel aan de lader lag. Ik dacht dus aan de batterij. Sinds kort heb ik een nieuwe batterij gekregen van htc en het toestel blijft nu al weer 10 dagen aan zonder ook ma 1x uit te vallen.
Maar ik zal moeten afwachten hoelang hij het vol blijft houden.

Je moet even gaan naar instellingen > mobiel netwerk > Netwerk modus en dan inschakelen: Alleen wcdma! Het probleem doet zich voor als de sensation schakelt tussen 2G en 3G. op deze manier mag alleen gebruik worden gemaakt van 3G en valt de telefoon niet meer uit. HTC zou dit eigenlijk naar iedereen moeten communiceren. Heb ze al getweet.

@Character: Welkom op Helpmij..;)

Zoals je net gelezen hebt in onze huisregels,waarmee je bij aanmelding immers accoord gegaan bent, mogen topics ouder dan drie maanden met rust gelaten worden. Daar voldoet deze ruimschoots aan.;)
Met deze toevoeging gaat er nu een slotje op het topic.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan