HTC Tattoo + Android Market

• Onderwerp starter Onderwerp starter VSSR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

VSSR

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Ik heb een klein probleem met de HTC Tattoo, Ik wil me aanmelden bij de Android Market maar dit lukt niet, de rest doet het allemaal, zoals bellen, smsen, internet.
Ik heb het geprobeerd met een Hi kaart en een Vodafone kaart, beide geprobeerd met 3G verbinding en Wi-Fi.
Als ik op www.gmail.com aanmeld gaat dit wel, gebruikersnaam en wachtwoord kloppen.
Iemand een oplossing?

Waarom lukt het niet? Geeft je toestel een foutmelding oid?

Ja hij blijft maar zeggen dat het de simkaart is die de gegevensverbinding niet ondersteund. Hi is het nieuwe kaartje die ik er in wil hebben, vodafone is de testkaart geweest waar een databundel op zit. In de HTC Hero werkt vodafone wel met de market, in de tattoo niet, Hi kan ik niet testen in de hero omdat die eerst gereset moet worden voordat ik die kan aanmelden.

Het enige wat ik dan nog zou kunnen proberen is het toestel resetten naar fabriek af. Als dit de oplossing zou zijn meld ik het als er geen andere oplossing is.

Laatst bewerkt:
Ja hij blijft maar zeggen dat het de simkaart is die de gegevensverbinding niet ondersteund. Hi is het nieuwe kaartje die ik er in wil hebben, vodafone is de testkaart geweest waar een databundel op zit. In de HTC Hero werkt vodafone wel met de market, in de tattoo niet, Hi kan ik niet testen in de hero omdat die eerst gereset moet worden voordat ik die kan aanmelden.

Het enige wat ik dan nog zou kunnen proberen is het toestel resetten naar fabriek af. Als dit de oplossing zou zijn meld ik het als er geen andere oplossing is.

En resetten is dus de oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan