HTC touch flo synchroniseert niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Ik heb net een HTC touch Flo maar heb problemen met synchroniseren
Op mijn PC op het werk gaat alles prima maar op de pc thuis blijft bij zoeken bij het aankoppelen naar “HTC USB SYNC” als gevolg hiervan wordt de hardware niet geïnstalleerd.
bij computer beheer zie ik dit ook onder het kopje windows CE USB apparaten
Hier voor had ik een gewone PDA die het wel prima op beide PC`s deed.
Ik heb zowel versie 4.2 als 4.5 geprobeerd maar met hetzelfde resultaat.
Iemand suggesties want via HTC kom ik niet verder.

Belangrijk is voordat je een PDA en/of GSM aansluit op je PC je de PC eerst voorzie van ActiveSych voor XP of synchronisatiecentrum downloaden voor Vista.

Nadat je dit hebt geinstalleerd controleer dan eerst via Windows Update of er updates zijn. Vooral bij Vista is er een vaak een update van drivers voor synchronisatiecentrum.

Nadat dat allemaal gedaan is sluit je pas je de PDA of GSM aan. Dan wordt alles wel goed herkend. Omdat je hem al hebt verbonden even goed zoeken in Appraartbeheer of je iets kunt vinden van de PDA pf GSM. Als je niets vindt dan even proberen in de veilige mode.

De stappen die ik zou aanraden

1. PDA of GSM loskoppelen.
2. Bij Apparaartbeheer even de gele apparaten verwijderen en zoeken of er nog iets staat.
3. Activesych 4.5 (XP) of synchronisatiecentrum (vista) installeren
4. Windows Update controleren op updates.
5.PC opnieuw opstarten
6. PDA of GSM weer verbinden en PDA of GSM instellen.
6a. Bij Vista moest ik nadat ik de Smartphone had vebonden eerst via Windows Update nieuwe drivers hiervoor downloaden en installeren. Daarna werkte het pas goed.
7. Als alles klaar is nogmaals even Windows Update uitvoeren en controleren voor evt updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan