Htc Touch P3450 start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Ik zat op internet te kijken, en daar waren hele tutorials te vinden om een andere "rom" op de htc te zetten.
Hier was ik ook mee begonnen, alleen tijdens het updaten, kreeg ik een error melding via windows. Sindsdien start heel die telefoon niet meer op, alleen als ik hem aan doe, zie ik een zwart scherm met "Smart mobilty". Reset heb ik al gedaan, maar dat had ook geen effect. Contact me pc werkt ook niet.

Is deze telefoon nog te redden ?

Ik ken je pda niet direct maar het lijkt mij erop dat je je rom of firmware hebt proberen te verniewen. Algemeen geweten is dat je bij zulke operaties, indien ze mislukken, wel eens je toestel volledig onklaar kan maken. Ik denk dat dat hetgeen is wat je aan de hand hebt.
Bij zulke operaties wordt eerst je oude rom gewist, daarna wordt de nieuwe rom geïnstalleerd. Waarschijnlijk is er een error opgetreden vooralleer je nieuwe rom volledig geïnstalleerd was en waarschijnlijk is je pda niet meer bruikbaar.

hard reset gedaan of een soft reset?

Ik heb het zelfde probleempje gehad met mijn 3450 toch, maar wist dit wel te verhelpen met een "hard reset" i.p.v. een (soft ) gewone reset.
je bent dan wel alle informatie en programma's weer kwijt.. maar hij doet het dan
wel weer.
maar als je al een hardreset heb gedaan.. en het werkt nog niet...
dan kan ik het je ook niet vertellen.

m.v.g. Carpangler.

trouwens harde reset is de reset knop + de rode en groene knopje in drukken dus de keuze toetsen

Ik had in april 2009 ook problemen met mijn HTC P3450.
Toen mijn telefoon niet meer opstartte hadden ze hem eindelijk ingenomen en ter reparatie aangeboden.
Na een goede week had ik hem terug, er was een nieuw moederbord ingezet.
Sinds die tijd geen vastlopers meer gehad.

Maar wel een nieuw probleem gekregen.
Sinds april 2008 had ik Opera Mobile voor Windows Mobile 6 (of 6.5) geïnstalleerd, op de opslagkaart.
Na de reparatie kon ik nog gebruik maken van Opera, vanaf de opslagkaart.
Alleen kreeg ik eerst een foutmelding en bij de 2e klik startte het wel op.
Na een paar minuten kreeg ik echter een melding dat er te weinig geheugen was.
Hier had ik in het verleden nooit last van, ondanks dat mijn telefoon en internet soms dagen achtereen aanstonden.
Afsluiten van het programma hielp goed tegen deze melding, maar dat was maar voor even!

Gisteren vond ik het oude installatieprogramma en dacht, "Misschien helpt een volledige herinstallatie?"
Dus het oude programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Als ik nu Opera aanklik dan zie ik het logo even in beeld en dan is het weer weg.
Het start dus niet door, ook niet na diverse pogingen.

Heeft iemand een idee wat er fout kan zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan