HTC TYTN II/ Agendafunctie, mp3speler , ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airwave

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Goodmorning ladies and gents,

Ik overweeg een HTC TYTN II te halen omdat ik het idee heb dat deze beschikt over een hele degelijke agendafunctie.

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Ik ben op zoek naar een PDA / Smartphone die met name de outlook calendar en de outlook tasks volledig en makkelijk synchroniseert. Gebruik nu een w810i hiervoor, is aardig, maar het afsprakengeheugen is vrij beperkt en de gebruiksvriendelijkheid van de taken is ook niet altijd even top.
Ook lijkt het me heel makkelijk om alles te kunnen sync-en via bluetooth.

Daarnaast wil ik op die smartphone/PDA ook kunnen genieten van muziek. Wat zijn jullie ervaringen mbt de muziekfunctie (las dat het windows media player is) van de TYTN?
En weet iemand toevallig tot hoeveel GB microSD wordt ondersteund door de TYTN?
Kan dit zo gauw niet vinden op de site van HTC...
Zag ook dat hij A2DP heeft, bij mijn weten een leuke term voor stereo bluetooth.
Heeft iemand ervaringen met de muziekkwaliteit bij gebruik van BT headphones?

En als iemand ervaringen heeft mbt de accu... Ik hoorde van een vriend dat hij hem wel om de 1 a 2 dagen aan de accu moet leggen. Maar ik weet zijn belgedrag niet. Ben zelf iemand die zo nu en dan eens belt. Hooguit 15 min per dag...

Overigens zijn andere suggesties voor een smartphone/PDA met een goede agendafunctie en top muziekkwaliteit,ook welkom.

Thanks voor jullie tijd.

Airwave

Bij Tweakers zijn ze inmiddels bij topic 7 dus topic 2 is wat achterhaald:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1288887

Verder heb ik hem zelf, top machientje :).

Agenda -> Durf ik niet te zeggen. Echter, met de vorige Windows Mobile versie gingen synchen als een zonnetje. Ik neem aan dat dit hetzelfde is gebleven of beter is geworden.

Muziek -> Er zit Windows Media Player op. Werkt goed en als je overweg kunt met de playlists is het ok :).

Ruimte -> Mijn 4 GB kaart wordt zonder problemen herkend maar ik heb gelezen dat ook 8 GB schijnt te werken.

Accu -> het ligt eraan. Als je het hele circus continu aan hebt staan (GPS, GPRS, GSM, WiFi, BlueTooth, etc..) dan zuig je de accu vrij snel leeg. Zelf doe ik bijna een volle week met een 100% accu en dat bevalt goed.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag :).

mp3 gemak?

HI XP_PC, dankje voor je uitgebreide reactie.

Is het met de TYTN makkelijk om mp3tjes te beluisteren zoals op een mp3speler?
Ik doel dan met name op het gebruiksgemak in termen van: het toestel zit in je zak en je wilt snel naar een volgend nummer. Moet je hem dan helemaal uit je zak halen of kan e.e.a. met sneltoetsen op het toestel zelf? Zoals de w810i de + en de - aan de rechter bovenzijde heeft die je blindelings kunt vinden...;)

En het navigeren tussen muziek? Met de w810i is het zoals je misschien weet erg gemakkelijk door de ipod-achtige-GUI van Sony Ericsson.

Thanks!

Airwave

Ik heb geen ervaring met de walkman serie van Ericsson, ik ken alleen hun oude toestellen.
Denk er wel aan dat de Sony's ingesteld zijn op muziek luisteren en dit een PDA is met telefoon functie. Er staat ook Windows op met Windows Media Player maar dat is niet de primaire functie van het apparaat.

Ik heb het zojuist wel even voor je uitgeprobeerd en de knoppen op het toestel kunnen gebruikt worden voor nummernavigatie (volgende/vorige/pauzeren/etc) en volume.

Cool!

Heb hem inmiddels binnen. Met coreplayer kun je zo ongeveer alles in je zak bedienen, door de programmable hotkeys!
Dus, aanrader!
Ben erg tevreden!

Groet

Airwave

Bedankt voor jullie replies!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan