HTC TyTN II of nokia e90 communicator?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk11

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo,

ik zit te twijfelen tussen de nokia e90 communicator en de HTC TyTN II. Deze kun je beide uitgebreid bekijken op http://www.pdashop.nl . Maar het probleem is bij de nokia de grootte: de HTC is namelijk fors minder lang: 2 cm. Maar van nokia's weet ik bijv. weer dat er geweldige speakertjes opzitte waar ik mn muziek op af kan spelen. Met HTC heb ik geen ervaring. Ik zal wel even opsommen wat ik ermee van plan ben:
* muziek luisteren via speakers
* foto's maken
* veel internetten (het liefst snel)
* snel kunnen typen is dan ook wel fijn
* nokia software/windows mobile? wat is beter?
* geheugen voor muziek

Mijn voorkeur gaat toch wel licht uit naar de HTC, omdat hij zoveel kleiner is en omdat ipv 2gb geheugenuitbreiding er 4 op kan. Maar als je me wilt stoppen een gigantische fout te begaan:

Niemand houd je tegen:p

Alvast bedankt!

Heel erg bedankt, een erg handig en uitgebreid artikel, vraag opgelost!

Kleine tip... Ga naar de MediaMarkt en bekijk of de HTC een beetje goed te bedienen is. Ik heb laatst een half uur staan priegelen met dat ding, en mij is het niet echt bevallen. Anderosm.. De Nokia beviel me ook niet. :-)

ik zal is kijken, maar ik denk dat ik de nokia sowieso niet kies, want hij lijkt me echt veel te groot, maar ik zal eens proberen te typen, want dat is echt een van de allerbelangrijkste dingen die goed moeten gaan, bedankt voor de tip:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan