HTC verbinden met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamba

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik wil mijn HTC touch diamond2 verbinden met mijn PC zodat ik de bestanden over kan zetten naar mijn PC. Ik wil bijv de mailbestanden kopieren.

Nu vroeg hij bij verbinden met de PC of ik een activsync verbinding of modem verbinding wilde maken, ik wilde geen van beide, maar heb beide een keer gekozen. Ik kon vervolgens in explorer geen toegang krijgen tot de harddisk.

Als ik nu de usb kabel verbind gaat hij direct een soort internetverbinding maken waar ik niets aan heb, denk ik.

Hoe zorg ik er nu voor dat mijn PC de telefoon als externe hd herkent zodat ik bestanden kan kopieren?

staan de bestanden op een sd kaart of op de telefoon zelf?

overigens heeft activsync wel wat te maken met het verbinden van je computer en het overzetten van bestanden...

software heb ik wel maar ligt op mijn werk. de oplossing die in jouw link wordt gemeld werkt niet omdat ik een ander schermpje krijg bij 'usb aan pc'daar mnoet ik of acitvesync aanvinken of diskdrive. Ik weet van mijn vorige HTC dat ik een ander schermpje kreeg.

Ik probeer nu die driver te installeren. heb inmiddels dat programmatje gedraaid (waar je vervolgens voor moet betalen als je de updates wilt uitvoeren). maar daar stond niets bij over de driver van mijn HTC dus dat programmatje (drivercure) heb ik gedeinstalleerd

Laatst bewerkt:
betalen voor een driver update?
raar :S

overigens is het miscchien niet handiger om alle bestanden op telefoon over te kopieeren naar je sd kaart?

Welke versie van Windows heb je op je PC?

Voor XP: Download en installeer ActiveSync
Voor Vista en hoger: Installeer WMDC

Verder er even voor zorgen dat je op de HTC via het programma USBtoPC ''Activesync'' verbinding hebt geselecteerd. Je vindt het onder Programma's --> Instellingen --> connecties.

Ik heb het programma voor vista geprobeerd te installeren. HIj geeft een aantal foutmeldingen waaronder een die iets over de DEP zegt. Daar heb ik al eerder last van gehad (bij windows explorer).
Daarna vraagt hij steeds om outlook als e-mailclient (die ik niet gebruik) outlook opstarten en als standaard instellen helpt vervolgens niet (blijft hetzelfde vragen)

van die DEP melding heb ik er geen want die gaf ie alleen de 1ste x

Bijlagen

• shot1.jpg
    shot1.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 93
betalen voor een driver update?
raar :S

overigens is het miscchien niet handiger om alle bestanden op telefoon over te kopieeren naar je sd kaart?

Dat is op zich een goed idee, alleen wil ik mailbestanden kopieren. Ik heb gezocht op mailbestanden maar niets gevonden

je hebt ook nog een bluetooth optie.

even een bluetooth stikkie kopen voor je pc.
kan je hem zo koppelen aan je telefoon...

je hebt ook nog een bluetooth optie.

even een bluetooth stikkie kopen voor je pc.
kan je hem zo koppelen aan je telefoon...

ik vind dat wel makkelijk geen gerompslomp.
en daarbij kan je ook nog andere telefoons met je pc connecten...
dus altijd handig zon stikkie..

mijn computer heeft bluetooth dus dat lukt wel. Resteert nog het probleem dat ik mijn mailbestanden niet kan vinden. Hoe kan ik die het best zoeken. Ik heb gezocht op msg bestanden maar daar vind ie niets op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan