HTC Wildfire S unrooten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarfreak12

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hallo iedereen!

Ik wil graag mijn HTC Wildfire S unrooten omdat ik een systeemupdate heb en die wil hij niet installeren!
Weet iemand hoe je moet unrooten (en misschien de bootloader relocken, ik ben namelijk niet van plan om opnieuw te rooten!)

Ik heb ook een paar vraagjes over unrooten:
*Wat is de beste en veiligste manier?
*Wat zijn de risico's van unrooten?
*ik heb de htc sense live wallpaper geflasht (http://www.modaco.com/topic/313592-wallpaper-htc-sense-livewallpaper-for-froyogingerbread/) kan ik deze dan weer opnieuw flashen?
*Wordt mijn Clockworkmod recovery er dan gelijk afgegooid?
*wordt er een factory reset gedaan?

Dat was het wel zo'n beetje!

Alvast bedankt:thumb:

Groetjes, Thijs

In zo ver, ik weet niet zeker of het kan, waarschijnlijk wel, maar daar heb ik geen ervaring mee. Wat ik wel weet, van samsung toestellen, is dat je basically weer begint met je toestel zoals je hem gekregen hebt, met originele software, zonder enige vorm van jou data op je toestel.

De reden dat hij je systeemupdate niet pakt is omdat je kernel onder andere niet overeen komt met je update. Daar struikelt ie over. Vraag je een paar zaken af: is die update noodzakelijk voor je, zo niet, laat het lekker. Heeft de gene waar je de ROM vandaan hebt een versie waar de update in zit? Gebruik deze.

En altijd, voor je wat doet, maak een degelijke backup op je PC.

maar je hebt hem wel geroot, dus hij heeft wel een andere bootloader en kernel, klopt?

Ik heb hem geunroot met unlockroot, nou kan ik nog niet de systeemupdate installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan