Htm bestand word niet goed weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexlijst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Ik heb een pagina gemaakt in frontpage 2003. Nu probeer ik deze pagina op een andere computer te openen, eveneens in frontpage 2003. De pagina word nu in het ontwerpscherm smaller weergegeven waardoor de tekst en de plaatjes door elkaar lopen. Als ik op F12 voorbeeld in browser klik geeft de browser wel goed weer. Maar ik wil deze pagina als handtekening in outlook 2003 weergeven, en daar word de pagina weer te smal doorgegen.

Ik weet niet of ik duidelijk ben, maar misschien dat iemand weet wat ik bedoel.

Gerard

tsja.... frontpage is niet echt het fijnste om mee te werken. Ik raad je aan om kladblok te gebruiken.

Ik heb de html code uit frontpage gekopieerd naar kladblok, en dit opgestagen als htm bestand. Als ik dit bestand dubbelklik word het keurig weergegeven in internet explorer. Maar als ik dat bestand gebruik als basisbestand voor handtekening in outlook 2003 word het weer te smal weergegen, waardoor tekst en plaatjes weer door elkaar lopen.

nogmaals daarom... frontpage is niet fijn om te gebruiken. Ben je een webdevelopper of doe je dit uit verveling/hobby/tijdbesteding?

Nee, ik ben een echte hobbyist. (lijstenmaker) Ik wilde graag een mooie email maken, om die naar mijn klanten te sturen. Daarom probeerde ik een htm pagina met actieve knoppen te maken welke ik als handtekening kan laden in een nieuw mailtje.

Gerard

owke..... probeer dreamweaver eens van abobe. Daarin kun je coderen en direct resultaat zien. Dat is misschien wel wat handiger dan Kladblok en wat moeilijker dan frontpage.

Nestles heeft volkomen gelijk over Frontpage, maar ik denk niet dat dat hier het probleem is. E-mail programma's zijn gewoon niet erg goed in het weergeven van HTML, daarbij komt dat je niet weet waar je klanten hun e-mail op lezen. Het kan zijn dat ze ook Outlook gebruiken, maar voor hetzelfde geld doen ze dat meestal met hun Blackberry. Je kunt je handtekening denk ik dus beter simpel houden. Als je ons een link geeft naar een voorbeeldpagina kunnen we je misschien verder helpen.

Als je een site hebt kun je daar ook je nieuwsbrief op bijhouden. Word alleen wat lastiger met klanten. Naarling heeft namelijk helemaal gelijk. IOS apparaten (van ©Apple) kunnen een email nog normaal lezen maar iets van een blackberry is iets totaal anders of een Android toestel.

Ik begrijp dat je op een site een nieuwsbrief kunt bijhouden, maar het gaat er nu juist om om de klanten naar mijn website te krijgen. Ik wil dus een e-mail, met informatie en actieve links om naar websites door te klikken, of om direct een reactiemail te sturen. Een jpg geeft wel info, maar kan geen actieve links bevatten. Html wel. Of heeft er iemand nog een ander idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan