htm/html niet kunnen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

greenery

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2002
Berichten
12
Ik krijg in mijn email wel eens bijlagen toegestuurd (van vertrouwde personen) met htm/html extensies. Ik krijg deze met geen mogelijkheid open. Ligt dit misschien aan mijn (veiligheids)instellingen of zoiets.
 
Heb je Outlook Express ?

Outlook Express --> extra, opties, tabblad beveiliging "opslaan of openen van bijlagen..."

etc. even uitvinken.
 
Outlook Express -> Extra -> Opties -> Beveiliging -> Opslaan of openen van bijlagen.... -> uitvinken (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • outlookexpress.jpg
    outlookexpress.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 124
Hoi,
Ik heb identiek hetzelfde probleem , vrienden sturen mij een url dat eindigd om html en het is blauw en onderstreeft maar toch geraak ik niet naar de link waar ik zou moeten gaan . Ik heb geprobeerd om het langs "extra, beveiliging enz.. maar ik heb niet het zelfde tapblad als degene die er een voorbeeld in bijlage heeft geplaatst. Vroeger kon dit wel , zou het aan sp2 liggen ?
Ik plaats in bijlagen een printscreen van het tapblad " beveiliging"
Dank bij voorbaat

Albert
 
Geplaatst door bert111bel
Hoi,
Ik heb identiek hetzelfde probleem , vrienden sturen mij een url dat eindigd om html en het is blauw en onderstreeft maar toch geraak ik niet naar de link waar ik zou moeten gaan . Ik heb geprobeerd om het langs "extra, beveiliging enz.. maar ik heb niet het zelfde tapblad als degene die er een voorbeeld in bijlage heeft geplaatst. Vroeger kon dit wel , zou het aan sp2 liggen ?
Ik plaats in bijlagen een printscreen van het tapblad " beveiliging"
Dank bij voorbaat

Albert

Bijlagen max. 100 KB groot.
Sla het eens op als JPG.
 
Hoi,
Ik probeer het nog eens

Dank
Albert
 

Bijlagen

  • printscreen.rar
    53,5 KB · Weergaven: 15
.rar nog wel :D

Affin, het is aangekomen.

Je moet dus het vinkje bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" weghalen.

attachment.php
 
Geplaatst door XP_PC
.rar nog wel :D

Affin, het is aangekomen.

Je moet dus het vinkje bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" weghalen.

attachment.php


Hoi,

Heb ik dus ook reeds gedaan zonder sucses...

Albert
 
Dan meen ik mij nog iets te herinneren van een patch/registertweak die je daarmee kon helpen.

Ik weet alleen niet meer precies wat :(.
 
Ja hoor , gevonden, zo moet het dus ;

PS, dank voor alle reacties


Open Internet Explorer en ga in de menu's naar Extra > Internet-opties.
Selecteer de tab Programma's en klik daar op Webinstellingen herstellen.
Vervolgens op Toepassen en OK.



Albert
 
Nouja; zo moet het dus. Zo sloop je dus een eerder gemaakte instellingen wat wel het gewenste resultaat zal opleveren :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan