HTML/ agent.G trojaans paard

Status
Niet open voor verdere reacties.

elloco

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand me kan helpen.

Bij het bezoeken van een site: www.novazorgbemiddeling.nl krijg ik voor het eerst een waarschuwing van mijn eset smart security antivirusscannerscanner dat:

Object:
http://www.novazorgbemiddeling.nl/index.html

Bedreiging:
HTML/Agent.G trojaans paard

Informatie:
Verbinding verbroken - in quarentine geplaatst.

Nu wil ik graag weten is mijn pc besmet met die trojaan of heeft mijn scanner de trojaan van de site zelf geblokkeerd.

Ik hoop dat iemand me duidelijkheid kan geven.

Met vriendelijke groet,
elloco

Hallo,

Bedreiging:
HTML/Agent.G trojaans paard

Informatie:
Verbinding verbroken - in quarentine geplaatst.

Nu wil ik graag weten is mijn pc besmet met die trojaan of heeft mijn scanner de trojaan van de site zelf geblokkeerd.

Ik hoop dat iemand me duidelijkheid kan geven.

Met vriendelijke groet,
elloco

Volgens mij heeft je virus scanner ten eerste het trojaan ontmaskerd, en hem dan onschadelijk gemaakt (in quarantaine geplaatsd).

Ik zou nog eens de hele computer volledig scannen. Misschien is er nog meer te vinden...:thumb:

Je geeft aan dat de verbinding verbroeken werd en het bestand in quarantaine werd geplaatst.
Dus het antwoord hierop is: nee.

Maar het kan nooit kwaad eens te scannen op malware met een ander progje: MBam.
Zie: http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=469

Antwoord is nee: hoe bedoel je nee, zit het virus in mijn pc of op dat bewuste site.

Ik heb mijn pc gecontroleerd met Mbam en spybot + eset, er wordt niets gevonden.

Daarna bezoek ik dat site weer en hopla opnieuw de scanner met dat melding.

trojaan zit op de site te wachten totdat iemand de site opend. Dan wordt deze automatisch gedownloaden, en je virusscanner kan hem vinden. Oplossing: site niet bezoeken.:thumb:

29e6vkn.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan