HTML bestand niet een een tab maar in een nieuw venster openen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Above
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Above

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Help ik heb snel een oplossing nodig. Hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ben bezig met een camera beveliging overzicht. Hier voor heb ik een simpel html bestand gemaakt met daarin 4 camera's in een overzicht. Nu moeten deze camera's op 3 verschillende schermen getoond worden maar elk scherm heeft verschillende camera's.
Dus de html 3x gecopyeerd en de ip adressen van de camera's aangepast.

Alles werkt prima en via multimon kan ik aangeven welke programma ik op welk scherm wil laten zien.

Nu mijn probleem : Als ik het bestand van de harddisk open opend hij hem netjes maar het volgende bestand opend hij in een tab venster van IE. En hierdoor kan ik hem niet op een andere monitor laten zien, Ik heb geprobeerd tabs uit te schakkelen maar dan opend hij hem in het zelfde scherm en de vorige is dan weg.

Heeft iemand een oplossing hoe ik 3 html bestanden in elk een eigen browser krijg ?

Alvast bedankt, Groetjes Robert

Nou, zover ik weet niet met HTML. Wat je wel kan doen is een nieuwe iexplorer openen (dus start->alle programma's -> inter. expl.)

:thumb:

Nope als je een nieuwe venster opent en dan het adres opgeeft van het bestand dan geeft hij de volgende melding :

Er moet een nieuw venster worden geopend om deze webpagina te kunnen weergeven.
En de volgende wordt dan weer geopent in tab.

Maar na uren te hebben geprobeert ben ik er gelukkig zelf achter gekomen.
Maar voor iemand die met dit zelfde probleem komt te zitten hier de uitleg :

Ga in IE7/8 naar extra en dan internet opties, Tabje algemeen en dan naar tabbladen instellingen. Koppelingen van andere programma's openen in : Kies hier een nieuw venster.
En dat was het dan. Dubbel klikken op een HTML file en die wordt dan geopend in een nieuw venster.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan