Html code in een formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasmaskas

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
75
ik heb hier een tekst aria van een formulier.

<textarea name="htmlSource" id="htmlSource" rows="15" cols="100" style="width: 100%; height: 100%; font-family: 'Courier New',Courier,mono; font-size: 12px" dir="ltr" wrap="off"></textarea>

Hier in wil ik een htmlcode laden die je dan standaard ziet bijvoorveeld deze:

<table width="650" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td height="150" bgcolor="#0099CC">Header</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:12px 12px 12px 12px;">content</td>
</tr>
<tr>
<td height="50" bgcolor="#99CC00">Footer</td>
</tr>
</table>

Zodat als je in het tekst vak tijpt deze code standaard als layout is ingeladen. kan dat?

Alvast bedankt

gr pascal
 
Even voor mijn begrip en lering:
Zo'n tekstvak wordt toch gebruikt voor invoer die weer ergens anders terechtkomt (bijvoorbeeld in een database);
waarom wil je in dit geval een lay-out meegeven?
 
Je kunt in een text area geen layout laden buiten de standaard layout van een text area (ie; achtergrondkleurtje + lettertype)

Wat jij aan het maken bent bestaat overigens allang in de vorm van allerlei CMS. Misschien is het handiger om er een te installeren ipv er een zelf te maken.
 
Het is voor een nieuwsbrief en het lijkt mij handig als je de layout van je nieuwsbrief al in het tekstvak heb staan.

Is er dna niet een mogelijkheid een afbeelding standaard al in te laden in een textarea?
 
Het is mij al gelukt ik moest in het compose.php tusne het textarea de tabellen plaatsen en in het middelste tabel de php code die naar het bericht verwijst en het werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan