Suspicious12
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2013
Hoi,
Onderstaande script is voor een formulier op een website, de bedoeling van dit script is dat mensen hun naam + vraag en/of opmerking invullen + eventuel bijlage en zodra ze op verzenden drukken de mail bij mij terecht komt.
Als ik het script op de site zet dan werkt de verzend knop niet...en krijg ik ook niks binnen, kan iemand voor mij de fout eruit halen ?
Bedankt!!!
<FORM action="mijn@emailadres.nl" method="post" enctype="text/plain">
<table width="354" border="0">
<tr>
<td width="130">Naam:</td>
<td width="240"><input type="text" name="naam" size="40" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Select Image:</td>
<td><input type="file" name="file" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Beschrijving</td>
<td><textarea name="opmerking" cols="35" rows="5" ></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td></td><td><input name="verzenden"action="mailto:mijn@emailadres.nl" type="submit" value="Verzenden" <input type="submit" value="Verzenden" /> /> </td>
</tr>
</table>
</form>
wie o wie kan me helpen?
Onderstaande script is voor een formulier op een website, de bedoeling van dit script is dat mensen hun naam + vraag en/of opmerking invullen + eventuel bijlage en zodra ze op verzenden drukken de mail bij mij terecht komt.
Als ik het script op de site zet dan werkt de verzend knop niet...en krijg ik ook niks binnen, kan iemand voor mij de fout eruit halen ?
Bedankt!!!
<FORM action="mijn@emailadres.nl" method="post" enctype="text/plain">
<table width="354" border="0">
<tr>
<td width="130">Naam:</td>
<td width="240"><input type="text" name="naam" size="40" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Select Image:</td>
<td><input type="file" name="file" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Beschrijving</td>
<td><textarea name="opmerking" cols="35" rows="5" ></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td></td><td><input name="verzenden"action="mailto:mijn@emailadres.nl" type="submit" value="Verzenden" <input type="submit" value="Verzenden" /> /> </td>
</tr>
</table>
</form>
wie o wie kan me helpen?