html codes verwerken in een .swf bestand verwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanKorten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2023
Beste mensen ,

Ik zoek hulp bij het maken van een .sfw bestand. Wij hebben een eigen internet radio station met een visichat erbij.
Nu wil ik graag links onder in de visichat de draaiende DJ toevoegen in een appart frame . Dit is mogelijk , omdat ik het bij een ander station ook gezien heb dat zij het konden, alleen dat radio station bestaat helaas niet meer, jammer genoeg.

Wie O wie kan mij daarmee helpen , de html code geef ik je eventueel prive door

Ik heb dus een html code en die verwerkt moet worden in widget met de extensie .swf zodat ik die kan plaatsen in de chatbox van ons radio station

Groetjes Jan Korten

Wow! :D
Toen ik dit bericht van je las moest ik echt even naar je berichtdatum kijken, want dit geeft mij echt feelings naar 20 jaar geleden.
Een ware 'Blast from the past'!

Je hebt het over swf-bestanden, maar die ondersteuning is al een jaar of 4 geleden al weggevallen. Geen enkele moderne browser doet er nog wat mee. Flash en Shockwave zijn dus ook helemaal uit. Daarnaast zijn frames ook totaal uit, want die hebben meer nadelen dan voordelen. Maar ze werken nog wel, maar niemand kan ze nog aanraden vanwege onder meer de opmars van mobiele telefoons, en Google's zoektocht voor de indexering van sites.

Dus ik raad je aan om je project te herzien:

• In plaats van Flash is HTML + CSS + JavaScript en eventueel Canvas de vervanger. Die draaien volledig in de browser.
  • In plaats van frames kan je prima de include() functie in PHP gebruiken. Want de meeste hostings ondersteunen op hun servers wel de PHP-programmeertaal.
  • En als je een chatbox wilt maken kan je PHP gebruiken, maar je kan ook kijken naar NodeJS als programmeertaal wat met JavaScript samenwerkt. Of je kan kijken of je wat kan vinden wat met IRC werkt. Of misschien kan je met Discord wat bereiken, want dat is tegenwoordig helemaal in als chatbox.

Verder gaf dit topic mij wel een leuke glimlach ;).
Succes met je project te herzien. Ik raad wel aan om wat tutorials door te nemen zodat je een beetje weet hoe het anno 2023 gesteld is met web-ontwikkeling. Want er zijn de afgelopen twee decennia een hoop verschuivingen geweest. Dus het is tijd om je kennis weer eens flink bij te spijkeren.

Laatst bewerkt:
Als er luisteraars zijn die speciaal voor swf een out-of-date flash plugin willen downloaden om iets te horen... :rolleyes: Aan de andere kant, hosting providers die dit pakket nog steeds aanbieden kunnen niet 123 stoppen ivm klanten :confused:

Ik denk dat er bijna geen klanten zijn die dit nog draaien. Er zullen vast wel alternatieven in HTML5 zijn.

Laatste update is Visichat 3.1.0 uit mei 2014.
Support is zeer waarschijnlijk end of life.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan