HTML, CSS & PHP "CSS Opmaak verkeerd?"

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goede morgen,

Ik ben al een tijdje bezig met een website scripten en was hem nu aan 't omzetten in PHP. Maar nu krijg ik het volgende probleem. Zodra ik een login box maak doet de button enzo het wel gewoon, maar de input text die krijgt een grote gele box eroverheen (google chrome).

Als iemand enig idee heeft wat er fout is aan mijn script. Laat 't mij graag weten :)

[PHP, HTML CODE]

Code:
 echo"
                    <form action=\"". append_sid("{$phpbb_root_path}ucp.php") . "\" method=\"post\">
                        <div>
						";
						?>
                            <input type="text"  name="username" class="text" />
                            <input type="password" name="password" class="text" />
                                <input type="hidden" name="mode" value="login" />
                                <input type="hidden" name="autologin" value="1" />
                                <input type="hidden" name="redirect" value="../index.php" />
                            <?php
							echo "
                            <input type=\"submit\" value=\"Login\" name=\"login\" class=\"submit\" />
                        </div>
                    </form>";

[CSS CODE]

Code:
input.text
		{
			height:23px;
			width:148px;
			background:url("images/input.png") no-repeat;
			border:0px;
			float:left;
		}

input.submit, input.button
		{
			height:23px;
			width:7px;
			background:url("images/button.png") no-repeat;
			border:0px;
			float:left;
			margin:0px 0px 0px -2px;
		}

Voorbeeld hoe het er nu uitziet:
1285222219-870.png

Dit werkt wel:
Code:
<form action="#">
					<input name="search" type="text" value="search" class="text" />
					<input type="submit" value="" class="button" />
				</form>

Is dat niet de kleur die invulvelden krijgen als een veld herkend wordt en de optie 'automatisch formulier invullen' aanstaat?

Als mijn theorie klopt, dan kun je er niets aan veranderen. Dat is het punt net. Dat is dan een browserspecifieke instelling die per persoon kan verschillen.

Het is inderdaad wat jij zegt. Ik heb is in de opties van mijn google chrome zitten kijken en ik zet het uit en 't blijkt gewoon te werken. Het is dus gewoon google chrome zijn schuld :) Bedankt man ^^.!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan