html editor (webdisigner)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Er zijn natuurlijk velen programmas waarme dit kan.
Ik zou graag jullie mening willen weten omtrent welke programmas worden gebruikt en mischien wel wat links naar paginas die hier mee zijn gemaakt.

Ik wil me eerst eens verdiepen in welk programma lekker, makkelijk, goed en snel werkt.

grtjs jjw

Dreamweaver en dan is het ook handig om dan daarna die codes nog eens in kladblok te bekijken, dan leer je misschien ook nog een beetje html. Dat is natuurlijk ook erg handig.

Geplaatst door T._de_vries
Dreamweaver en dan is het ook handig om dan daarna die codes nog eens in kladblok te bekijken.

Daar heb je met Dreamweaver kladblok niet meer bij nodig, hoor;) .
Gewoon Code view gebruiken.

Guus.

Hebben we er nog meer.

Maar tot nu toe wordt er nog maar een programma genoemd.
Mijn dank uiteraard maar hebben we er niet nog meer.

grtjs jjw

Geplaatst door Guus abc

Daar heb je met Dreamweaver kladblok niet meer bij nodig, hoor;) .
Gewoon Code view gebruiken.

Guus.

Ja, dat wel, maar ik hou van uitdagingen en volgens mij gaat het ook makkelijker met dreamweaver, want dan zie je meteen resulaat.. Bij kladblok is het echt gebaseerd op je html kennis.:p

Dreamweaver.

Zeer zeker een leuk programma, probeer er eens me te stoeien, werkt niet echt moeilijk, lijkt een een beetje op frontpage maar iets uitgebreider.

grtjs jjw

Leuk

Dankjullie wel voor het opnoemen van het programma Dreamweaver.
Ik zoek altij naar andere programmas die mischien nog wel makkelijker of mooier werken.

Grtjs jjw

Re: Leuk

Geplaatst door jjw
Ik zoek altij naar andere programmas die mischien nog wel makkelijker of mooier werken.

De keuze voor Dreamweaver is natuurlijk persoonlijk, maar het feit dat iedereen hier dit programma noemt, zegt toch wel iets.
Programma's die makkelijker werken zijn er misschien wel, maar die zullen ook niet zoveel mogelijkheden hebben.
En het mooie zal toch in jouw ontwerp moeten zitten; ik zie soms prachtige sites die met een simpele editor zijn gemaakt, maar ik heb ook de meest vreselijke dingen gezien die met Dreamweaver in elkaar zijn gezet.

Guus.

Tja

Ik moet dan ook wel toegeven, ik deed altijd alles met frontpage, dit werkt dus redelijk goed en vrij blindelings, sommige elementen doen het helaas niet en ik kan niet alles ermee.
Vandaar dat ik op zoek ging naar andere programmas.

Je hebt wel gelijk door te zeggen dat het mooie uit de maker moet komen van de site.

dankjewel voor je reactie.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan