Html gallery invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Hallo,

Ik heb sitespinner om webpagina's te maken en nu heb ik een probleem, ik wil een foto gallery toevoegen,

Index.html = hoofdpagina
pagina2.html = informatie
pagina3.html = foto slideshow
pagina4.html = foto slideshow
pagina5.html = foto slideshow

Het werkt eigenlijk net als frontpage, ik maak een nieuwe pagina aan en dan maak ik een
iframe oftewel een html frame en daarin een link naar de foto pagina, dus het moet samengevoegd worden bij publiceren.
Als ik de website op mijn harde schijf publiceer en bekijk is alles prima maar als ik alles op het internet zet dan klik op op de 3rde link voor de gallery tebekijken en dan krijg ik een melding dat de pagina niet kan worden gevonden dus de link werkt niet.
Ik voeg de mappen met foto's toe aan de bestaanden website en bij het publiceren wordt er ook een nieuwe link aangemaakt voor de foto pagina's en is mijn verwijzing dus weg naar de map met de foto's en de html pagina's die bij de foto's horen.

Kan iemand me uitleggen hoe ik een html slideshow kan invoegen in een bestaande webpagina?

:thumb:

Als ik de website op mijn harde schijf publiceer en bekijk is alles prima maar als ik alles op het internet zet dan klik op op de 3rde link voor de gallery tebekijken en dan krijg ik een melding dat de pagina niet kan worden gevonden dus de link werkt niet.
Is er een hoofdletter / kleineletter verschil in de link en bestandsnaam?

Windows maakt geen onderscheid maar een webserver (unix / linux) wel. :)

Vr.Gr. Egel.

Alles klopt maar het probleem is het volgende :

Ik maak mijn website met bv 5 pagina's
De laatste 3 moeten dus de fotogallery's worden
Nu ga ik naar pagina 3 en zet daar een html frame in zo groot als de pagina zelf en de link verwijst dus naar een bestaande fotopagina die ik heb gemaakt, die is dus nu via die link ingevoegd in de website.
Als ik nu ga publiceren dan kijk ik in de map die is aangemaakt met alle bestanden en daar staan nu dus ook de 3 pagina's bij die de foto's bevatten (foto's zitten in een apparte map die ik bijgevoegd heb) maar omdat er 3 nieuwe pagina's zijn aangemaakt voor de foto's verwijzen die dus niet meer naar de map waar de originele foto html pagina's in staan..
op de pc wekt alles naar behoren maar zodra op het web gezet werken de links naar de fotopagina's niet meer.
De links heb ik al meerdere keren nagegeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan