html inlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

marceltje9

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
hoi allemaal.
ik heb nu een eigen website en ik wil een speciale pagina gebruiken voor accounts deze pagina is beveiligt en uit het menu maar ik wil een pagina voor admins dat zij inloggen dat zei dit pagina kunnen zien graag html hosting is flubby.nl subdomein ik heb niks met opslag php mysql of andere dingen anders had ik dat gedaan
ik ben niet zo heeel slim met html heeft iemand een hmtl login voor mij ?????

IK WEET DAT JE DE CODE KAN LEZEN

m.v.g
marcel(tje9)

Laatst bewerkt door een moderator:
als je de code kan lezen heeft het toch geen zin om een inlogpagina op die manier te doen, alles is dan makkelijk te kraken
en ik denk dat in alleen html dat niet lukt(misshien heb ik het ook wel fout)?

mijn suggestie hiervoor is javascript login pagina, ook niet echt veilig maar beter dan html en hiervan is over het internet wel veel te vinden;)

als je de code kan lezen heeft het toch geen zin om een inlogpagina op die manier te doen, alles is dan makkelijk te kraken
en ik denk dat in alleen html dat niet lukt(misshien heb ik het ook wel fout)?

mijn suggestie hiervoor is javascript login pagina, ook niet echt veilig maar beter dan html en hiervan is over het internet wel veel te vinden;)
ik weet maar het is voor mijn klas en die snappen het toch niet en ik heb het wel eens gezien maar kan het niet meer vinden en ik heb een sub hosting met alleen html meer niet

inlog systemen bestaan niet in HTML. Daarvoor is javascript(tja dan kun je alles gewoon net zo goed niet beveiligen want dat kun je eenvoudig achterhalen) of PHP met MySQL nodig.

misschien kun je inplaats van een pagina met een wachtwoord maken,
gewoon een pagina waar geen link naar is??

en javascript kun je gewoon in html verwerken, daarvoor is het bedoelt, dit werkt ook als je webhost alleen html aanbied, want javascript word op de browser van een computer zelf uitgevoerd.

@ikke08,

Ik heb jou bericht verwijderd, het is niet toegestaan in iemand ander zijn / haar topic jou topic onder de aandacht proberen te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan