HTML-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

willema

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Dag allen,

Heel wat mails (nieuwsbrieven, marketing, kerstwensen) zijn eigenlijk HTML-pagina's (DOCTYPE).
Met welke software kan je zo iets zelf op een eenvoudige manier maken en kan deze dan met een gewone account onder Outlook verstuurd worden ?

Momenteel heb ik JPG met kerstwensen die ik als afbeelding kan invoegen in een mail. Maar hoe doen de 'echte jongens ' dit :-)
Voordeel van zo'n HTML-pagina (waarvan een deel van die JPG een onderdeel kan zijn) is dat je ook hyperlinks en dergelijk kan toevoegen en met tekst kan werken.

Ik heb de volledige suite van Adobe CC (dus ook bvb. Dreamweaver en Muse) maar heb alleen ervaring met Photoshop, Illustrator, Premiere en After Effects.

Hoi,
Ik weet niet hoe de echte jongens het doen:confused:, ik maak zoiets met dreamweaver
Maar hierbij een vbtje gemaakt in word en opgeslagen als webpagina
Als je op het hondje klikt zal er een link opengaan (help mij)
Het is een zipje want een html bestandje kan je niet uploaden in het helpmij forum
Hopelijk ben je daar mee geholpen

Bijlagen

Hoi willema,
Voor een bedrijf heb ik www.qiospelican.com gebruikt in combinatie met een SQL database, maar dit programma kun je ook eenvoudig gebruiken met Access, Excel, enzovoort. Ook voorziet het in een fallback als de ontvanger de mail niet in html leest. Noot: let op de licensie, 2 gratis manieren en 1 betaalde manier. Suc6. Have fun.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan