html menu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje.
Ik krijg mijn menu niet gescrolt, hoe komt dat ? en hoe kan ik er voor zorgen dat het menu het wel doet?
Fijne dag
Liefs Linsey

Heb je het menu zelf gemaakt?of komt het van een site?
de HTML code?
En=> Mss was het mennu niet bedoelt om te scrollen...haal een menu van Javascript.org ofzoiets

Ja, ik heb gewoon met photoshop afbeeldingen gemaakt, die onder elkaar gezet en een hyperlink aan vast gekoppeld

greeetssss:)

Komt omdat je met frames werkt, niet echt een goede oplossing maar buiten dat.
Ergens in een html bestand waar je je frames hebt aangemaakt (index2.html) moet je bij het 'leftframe' scrolling='no' veranderen naar scrolling='auto'. Dan komt er een scrollbalk zodra die nodig is.

Maar het is zeker geen mooie oplossing want op deze manier heb je 2x een scrollbar op je scherm en bezoekers vinden dat nooit prettig. De snelste en makkelijkste oplossing voor jou is denk ik het menu kleiner maken in hoogte. En andere optie is frames helemaal weglaten maar ik weet niet groot je html kennis is.

Dat is denk een goede oplossing om de menu afbeeldingen kleiner te masken thank you!!!

Maar is dat niet verwarren.. ieders beeldscherm is weer anders kwa grote. en als je de afbeeldingen kleiner maakt dan past het menu bij mij wel en bijvoorbeeld bij mijn buurvrouw neit want die eheeft een kleiner scherm

ja precies daarom zijn frames ook niet echt ideaal, je zou gewoon 1 scrollbalk moeten hebben aan de zijkant van je scherm zodat je hele website scrollt i.p.v. alleen je menu of alleen je tekst. Ik heb net evne je menu bekeken maar die is idd behoorlijk groot.

Andere optie is gewoon om je menu beknopter te maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan