Ik weet niet of ik op het goede adres ben maar stel de vraag toch maar even. Ik probeer via majordomo een nieuwsbrief te versturen. Als ik in Outlook 2003 voor de optie "tekst zonder opmaak" kies wordt de brief netjes verzonden. Verstuur ik dezelfde mail echter in HTML code dan komt het bericht terug met de mededeling "approval required". De instellingen bij mijn provider zijn dan gewijzigd zodanig dat HTML code is toegestaan.
Ik vermoed echter dat de regel die verband houdt met de approval in HTML code niet meer als eerste regel wordt verzonden waardoor majordomo denkt dat er geen approval aan de mail is toegevoegd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan iemand mij vertellen waar ik met deze vraag het beste terecht kan.
Met de helpdesk van mijn provider ben ik nog niet echt opgeschoten.
Bedankt alvast
Ik vermoed echter dat de regel die verband houdt met de approval in HTML code niet meer als eerste regel wordt verzonden waardoor majordomo denkt dat er geen approval aan de mail is toegevoegd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan iemand mij vertellen waar ik met deze vraag het beste terecht kan.
Met de helpdesk van mijn provider ben ik nog niet echt opgeschoten.
Bedankt alvast