html naar pdb (niet pdf)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Straatman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
De boeken die ik lees, lees ik op mijn ipod touch met de applicatie Bookshelf, maar voor die applicatie moeten de bestanden in pdb formaat zijn.
Zelf heb ik ze in html formaat, maar ik vroeg me af of er een coverter bestaat om dat te kunnen converteren.

Ik heb google al doorgepluist, maar ik heb er nog steeds geen gevonden.
PDB creator pro heb ik wel geinstalleerd, maar als ik die open lijkt het net een excel spreadsheet, volgens mij niet datgene waar ik naar op zoek ben (en zo wel, kan iemand me uitleggen hoe ik dat programma moet gebruiken?)

Met vriendelijke groet,
Mark Straatman

Probeer Primo pdf (freeware)

Hallo Mark,

Primo pdf is een pdf printer. Dat wil zeggen dat er een printer wordt geinstalleerd die alles waarvoor je deze printer selecteert naar pdf converteert. Een Word document van 4 pagina's bijvoorbeeld wordt zo netjes een pdf met 4 A4 pagina's. Nadeel van freeware is dat de mogelijkheden beperkt zijn (maar daardoor wel makkelijk in gebruik) en dat de resolutie ook beperkt is. Heel erg scherpe foto's worden iets minder mooi in pdf. Voor 'zakelijke' documenten in huisstijl met logo's, tekst en simpele afbeeldingen voldoet het prima.

Kijk op www.primopdf.com.

Groeten,

Alban.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan