Html pagina als nieuwbrief in OE6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Ik heb een html pagina gemaakt en opgeslagen.

Nu wil ik deze als "nieuwsbrief" rondsturen, echter als ik in IE6 kies voor Bestand>Verzenden>Pagina per e-mail wordt er slechts een koppeling in een mail geplaatst.

Met andere (bijv deze) pagina's lukt het wel, en zie ik de pagina in zn geheel in een e-mail.

Update!!

In heb de bewuste pagina naar mn webspace verplaatst en daarvandaan versturen als nieuwsbrief lukt wel!?

Hoe heb je die gemaakt en waarmee.

Is de pagina gemaakt in kladblok, is deze te kopieren naar outlook(express) en te verzenden.
Als je deze vanaf de webpagina wilt verzenden heb je een stukje javascript nodig. Wat je nu doet is de link verzenden.
Je selecteerd een pagina en wilt deze verzenden, de ontvanger krijgt automatisch een link.
Maar de broncode HTML is goed te gebuiken in outlook.
Selecteer Bron Weergeven. verwijder daar alles en kopieer de HTML code daar naar toe.
Klik op de tab voorbeeld om te zien of het gelukt is.
Verzenden....

Jan

Ik heb de pagina gemaakt met Homesite 5. Ik heb mezelf de pagina gemail vanaf mijn webspace en dan zie ik in dat mailtje de webpagina. Precies zoals ik hem gemaakt heb. Wanneer ik hem van mijn bureaublad naar mezelf verstuur krijg ik een mail met een link.

Dit is mogelijk,
Het bureaublad heeft de informatie van de pagina,
als je deze mailt zorgt deze voor een link omdat je niet rechtstreeks naar jou bureaublad kunt verwijzen.

Dus wordt er een link gemaakt waar deze wel te zien is.
Als je de broncode, en evt. plaatjes niet meestuurt zal dit zo blijven.

Open maar eens de broncode van het mailtje die wel goed gaat, en doe dat ook eens met de foute.
Dan wordt het algauw duidelijk.
(ik hoop alleen dat je enige kennis hebt van HTML)
Verder Homesite, daarmee is niets mis.
Goed zelfs. Geen onnodige "****" .

Jan.

1. Sla je pagina op als .htm op je pc.
2. In Outlook Express: Bericht / Nieuw bericht met...
kies dan: Briefpapier selecteren...

browse naar je pagina, dubbelklik daarop.

Op deze manier moet het goed gaan.

kcnuts, vraagje, kun je in outlook ook in de bron komen en zo ja, hoe dan??

@Hanna

In OE een mailtje selecteren, maar niet openen. Rechtermuis klikken en eigenschappen. Daarna Details>bron van bericht. OE6

YR welcome

Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan