html pagina in signature

• Onderwerp starter Onderwerp starter svls1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

svls1

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2011
hallo,

ik heb een probleem waarbij ik een html based signature wil, echter als ik dit doe zecht outlook.

"enkele bestanden in deze webpagina bevinden zich niet op de verwachte locatie. wilt u de bestanden toch downloaden? als u er zeker van bent dat de webpagina afkomstig is uit een betrouwbare bron, klikt u op ja."

als ik dit doe dan krijg ik de pagina te zien zonder kleuren en is alles lekker onder elkaar geplaatst in standaard lettertype, echter de linken werken wel.

heeft iemand een oplossing?
(ik gebruikt trouwens microsoft outlook 2007 met een exchange account)

alvast bedankt.
gr

"enkele bestanden in deze webpagina bevinden zich niet op de verwachte locatie. wilt u de bestanden toch downloaden? als u er zeker van bent dat de webpagina afkomstig is uit een betrouwbare bron, klikt u op ja."

Om welke bestanden gaat het? Images?

En die staan volgens jou wel op de goede plaats?
Ik neem aan dat je in de html-code een link legt naar een image. Dan moet die image wel op de plek staan waar de link naar toe verwijst.

als ik dit doe dan krijg ik de pagina te zien zonder kleuren en is alles lekker onder elkaar geplaatst in standaard lettertype, echter de linken werken wel.

Lijkt er op dat je styling niet goed gaat.
Maak je gebruik van een externe stylesheet
of heb je de styles ingebed?

bedankt voor je reactie,

echter gaat het om een website die online staat, ik kan mischien wel via de server bij die bestanden komen maar het is de bedoeling dat mensen op andere locaties dit kunnen doen die geen toegang hebben tot onze fileserver.
(het is dus de bedoeling dat er een kleine versie van de website te zien is als je een mail naar iemand stuurt)

hier is de link naar de pagina die in de signature moet komen:

http://www.netonline.nl/Default.aspx

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Wacht effe,

Je wilt mensen een email sturen
met een complete webpagina in de signature???????
Een pagina waarin ook nog eens een video is opgenomen?

Ik versta onder signature een korte 'handtekening' onder een bericht;
en 'kort' mag best 4 regels zijn met bijvoorbeeld een link naar een website.
Maar een complete webpage vind ik wel een beetje over-the-top.

ik snap je reactie, snapte er zelf ook niet zo veel van.

heb het opdracht gekregen en het was zoiets van zoek het maar uit.

lees morgen weer verder, is 5 uur geweest.:cool:

goede morgen,

ik heb het nog eens nagevraagd, het is de bedoeling dat er een screenshot wordt gemaakt van die pagina en dat er enkele linken werken
(dit had ik gisteren ook geprobeerd, echter is de exchange server moeilijk aan t doen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan