Html pagina's in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
HTML pagina's worden niet langer weergegeven in windows XP. Kan dus ook niet meer in mijn systeemherstel komen. Wat te doen?

Gebruik je XPcd en kies voor de optie herstellen.

Wat krijg je te zien als je zo'n pagina opent? Nog een foutmelding? Zo ja, welke?

heb je al geprobeerd bij Internet explorer, extra, internet-opties, tabblad geavanceerd, en dan onderaan standaardwaarden herstellen geprobeerd?

Staat bij tabblad programma's onderaan aangevinkt dat internet explorer de standaard browser is?

het was eigenlijk mijn vraag.... heb hem via mijn collega laten stellen....heb me nu zelf ook geregistreerd....
op mijn winXPcdrom (home edition) staat geen hersteloptie, alleen installatie en dynamische update.
Dit heb ik gedaan, maar alles is nog hetzelfde.
IE is standaardbrowser, en de goede opties zijn aangevinkt, tenminste ik weet niet wat ik nog meer zou moeten aanvinken. Dus heeft iemand nog een idee?

Welkom op Helpmij!

Krijg je een foutmelding te zien als je zo'n pagina wilt openen? Meestal kunnen we wel wat aan de hand van een foutmelding.

Hoi allemaal,
Het probleem is opgelost! Toen ik hem vanmiddag opstartte, begon hij met automatische update, toen werkte alles weer!
Bedankt voor de tip voor opnieuw installeren.
O ja, systeemherstel geeft geen eerdere herstelpunten meer weer. Komt dat door de hernieuwde installatie?
groetjes allemaal
(en Marleen bedankt voor de tip van dit forum)
Karin:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan