HTML playlist in winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
voorheen kon ik een HTML playlist in winamp opvragen via pl/misc/misc/generate HTML Playlist, maar nu doe de HTML paylist het niet meer. kan ik deze playlist weer herstellen of moet in een plug-in downloaden. Ik heb wel begrepen dat ie contact zoekt met mijn browser en ik heb firefox geprobeerd, maar die heb ik er inmiddels af gehaalt nu gebruik ik Internet Explorer

Kijk voor de zekerheid het volgende na.
Options, Preferences, General Plug-ins, in rechtervenster: Nullsoft Winamp Library v3.12 [gen_ml.dll]
Options, Preferences, Media Library, in rechtervenster: Nullsoft Playlist v1.09 [ml_playlists.dll]

Ontbreekt er een, of zijn ze alletwee verdwenen, verwijder Winamp dan en installeer de laatste versie. Dit laatste is misschien sowieso wel de beste oplossing.

ik heb je aanwijzingen opgevolgd, maar dat help niet.

Ik wil dan zo'n HTML lijst gebruiken om de playlijst te kopieren naar een word document. Nu weet ik dat je in de playlist editore ook een lijst kan oproepen, maar kan ik deze kopieren naar word met een bijv toetsenkombinatie?

Sorry voor de vertraging, ik moest vandaag de deur uit. :confused:

Er zijn wel andere methodes, maar daar moet je even goed naar kijken. Ik geef je een link naar een topic over dit onderwerp.
Je ziet mij daar nogal worstelen, maar het is gelukt. Ik hoop dat jij er ook uit kunt komen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan