html problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fucks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
16
Ik kan geen berichten meer ontvangen in HTML
die zijn plotselig verdwenen.Hoe krijg ik die weer terug
hopelijk weet iemand daar raad op.
Bij voorbaat dank.
 
Geplaatst door ****s
Ik kan geen berichten meer ontvangen in HTML
die zijn plotselig verdwenen.Hoe krijg ik die weer terug
hopelijk weet iemand daar raad op.
Bij voorbaat dank.

:8-0: Ben ik nu gek of gaat je vraag over je e-mailprogramma (en dus niet over programmeren en xml)? Gaat je vraag over je e-mailprogramma, dan moet je waarschijnlijk even ergens in de opties van het betreffende e-mailprogramma aanvinken dat html-indeling moet worden gebruikt.
 
Uit de Help in OE:

HTML-indeling gebruiken

Berichten die zijn gemaakt met een HTML-indeling, kunnen alleen worden gelezen in e-mailprogramma's waarin HTML wordt ondersteund. Als het e-mail- of nieuwsprogramma van de geadresseerde geen HTML herkent, wordt het bericht weergegeven als onbewerkte tekst en wordt er een HTML-bestand bijgevoegd.

HTML-indeling gebruiken voor alle uitgaande berichten

Klik in het hoofdvenster op Opties in het menu Extra en klik vervolgens op het tabblad Verzenden.
Klik in de sectie Indeling voor verzenden van e-mail of de sectie Indeling voor verzenden van nieuws op HTML.
HTML-indeling gebruiken voor afzonderlijke berichten

Controleer in het e-mailberichtvenster of de optie voor HTML-indeling wel is ingeschakeld. Klik hiervoor op het menu Opmaak. HTML-indeling is ingeschakeld als er een zwarte stip wordt weergegeven naast het item Rich Text (HTML).
 
verbinding problemen

alles is goed aan geklikt,dat is voor verzenden.
Maar ik kan niet ontvagen. ik krijg dan bericht dat mijn computter geen html ondersteunt.wel verzenden maar niet ontvangen
 
Hoi, als je opties>verbinding>dan staat er dat OE. dezelfde instelingen als internet explorer gebruikt. Als je op wijzigingen klikt kom je in het venster van IE. Tabblad programma's staat daar iets bij HTML editor?

Weet niet zeker of dat er iets mee te maken heeft maar bij mij staat daar microsoft frontpage.

Ik gebruik win ME met OE en IE. 5.5

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan