html progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekky29

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
weet iemand een goed html progje
ben nml opzoek naar een
heb dreamweaver uitgeprobeerd die beviel me goed
maarja dat progje kost 600 euro :8-0:
dus je begrijpt het al niet te duur
of als het ff kan gratis als het maar een goed progje is
waar je zowel kan invoegen en editen
en het moet frames ondersteunen
alvast thns

Niet vervelend bedoeld maar als je een website wilt maken gebruik dan geen wysiwyg editor maar leer html. Je code is beter en je leert er ook iets van en is bovendien naar mijn mening ook beter aan je wensen aan te passen..

Er is genoeg documentatie te vinden op internet en je hebt het binnen een paar uurtjes wel onder de knie.

mijn geheugen is nogal slecht
dus het leren duurt wat langer
kan idd beter een boek kopen van html
maar je hebt toch een html editor nodig om een website te editen

of je nou

PHP:
<html>
<head>
<title></title>
</head>
<body>
</body>
</html>

in kladblok intikt of in een speciale html-editor, dat maakt toch niets uit? wysiwyg (what you see is what you get) genereren de code alleen maar voor je zodat je deze niet zelf hoeft te typen. wanneer je de gegenereerde code in kladblok intikt en opslaat met extensie .html dan krijg je exact hetzelfde.

http://www.htmlvalidator.com/

je kunt hier een HTML-validator downloaden. In dit programma kun je de HTML-code typen, en daarna checken op eventuele fouten. Wel zo makkelijk!
Geen editor dus, maar het is hoe dan ook beter om eerst eens de broncodes onder de knie te krijgen.

Succes!

MVG.

Armand

Een gratis alternatief is First Page
Je kan een viruswaarschuwing krijgen bij het installeren. Dat komt omdat er in het programma een javascript zit die de melding veroorzaakt. Maar er zit absoluut geen virus in.

gaf idd een virus melding en heeft het bestandje verwijderd
progje werkt verder prima
ziet er verder goed uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan