Html script aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Hallo, ik wil het script op http://coursesweb.net/javascript/countdown-timer-starting-time-added-form_s2 op een mobiele website zetten, alleen als de telefoon automatisch na 30 seconden uitvalt stopt het script ook met aftellen (een countdown timer, het tellen begint weer bij de telefoon ontgrendelen) wie kan een wijziging doorvoeren waarmee het script doorloopt. Ook zou ik graag het lettertype vetgedrukt en wat groter willen hebben (ALLEEN DE TEKST WAT LAAT ZIEN HOE LANG HET NOG DUURT) dankjewel alvast!

Javascript is een client side taal dus als jij de pagina refreshed zal alles wat javascript heeft ook gereset zijn. misschien kun je dit verhelpen door een ajax script te gebruiken.

lettertype vetgedrukt en wat groter:
En nog een extra span in zetten die dat regelt.
HTML:
...
Countdown Timer: &nbsp; <span style="font-weight: bold; font-size: 1.3em"><span id="showmns">00</span>:<span id="showscs">00</span></span>
Mooier: die span een eigen id geven en het in het stylesheet regelen.

=======

wijziging doorvoeren waarmee het script doorloopt:
Over de werking van de Operating Systems van mobieltjes (en wat ze precies doen bij bevriezen na 30 sec.) weet ik niets. Maar misschien kan het door in een cookie de al afgetelde tijd bij te houden.
Wordt de pagina dan nogmaals geopend, dan wordt eerst naar het cookie gezocht: als dat er is, kan die tijd in mindering worden gebracht bij het verder aftellen.
  • Maar als iemand javascript of cookies uitzet, kan vrolijk opnieuw begonnen worden.
Hangt er dus van af waarvoor het aftellen nodig is, en of er schade optreedt bij opnieuw aftellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan