HTML spel in CMS SYSTEEM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Channielove

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2010
Heej allemaal!

ik ben bezig met het maken van websites voor diverse klanten in een nieuw cms systeem (speciaal gemaakt voor het ontwerpbureau waar ik nu stage loop).
Een van deze websites heeft altijd een memory spel op de website gehad, en nu zijn we bezig met uitzoeken of deze ook in de nieuwe website verwerkt kan worden.
Het spel is ooit nog opgemaakt in Adobe GoLive2 dus is een html spel.

Weet iemand of het mogelijk is om een html spel binnen een cms systeem te laten werken? en zo ja hoe dan?
zo nee, wat zou dan een andere optie kunnen zijn?

alvast bedankt!

mvg Chantal

Welk CMS systeem is het? Meestal kun je gewoon html plakken en als alternatief zou je altijd nog met Iframe kunnen werken.

Het is een custom made cms dat mijn baas door een bedrijf heeft laten bouwen. Ik heb al gezocht of ik de html kon plakken, maar het enige wat wel kan is flash en mn baas wil juist dat het spel een html spel is ivm ipad's enzo.

in feite is het enige wat moet gebeuren het spel plaatsen binnen het cms systeem. het is namelijk helemaal gebruiksklaar maar wel in een oud format.

any idea??

Waarom maak je geen aparte html pagina aan en een link vanuit het CMS?

kan je niet aan het bedrijf vragen of hun deze optie kunnen maken voor jullie. Eventueel een Iframe, alleen is dit niet zo mooi en hiervoor moet je ook html kunnen invoeren. Andere optie is een link naar het spel plaatsen... maar dan moet je wel zelf een html bestand kunnen toevoegen aan je website dus buiten het cms om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan