Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whahaha! Ik lach me de ballen uit mijn string zeg!Waar gaat het onderstaande over?
Is it possible to convert HTML to MP4?
Yes, HTML videos can be converted to MP4 format using various online converters or video converter software.
Joh! Je meent het!!!!!Something went wrong
Something went wrong while converting your file.
Mijn advies: Vraag de rechthebbende of je ze kan downloaden.Als je op een willekeurige website ctrl-S intypt met de hoop de film te downloaden, heb je het mis.
Welke url is het? Wellicht krijgen we die embedded video er wel af.
Ja, dat is mogelijk. Je zal dan op zo'n filmpje via de rechtermuisknopAls ik op het filmpje klik, kan ik dat beeld alleen als jpg downloaden, maar het filmpje niet, is dat mogelijk of niet ?
inspecteren
moeten gebruiken. Vervolgens kan je in de broncode de src van de video moeten zoeken. Eenmaal gevonden kan je deze kopiëren en plakken in de adresbalk van een nieuwe tabblad. Je komt zo op de pagina waarop het mp4 bestand staat en kan het dan eenvoudig opslaan door op de rechtermuisknop te drukken en op video opslaan als ...
te klikken.We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.