HTML to PHP converter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik liet je dus een gedownloade php websitesource zien, en een geconverteerde html naar php websource!
EN de gedownloade kan ik wél zien in Dreamweaver, en de andere niet!

Waarom is dat zo?

Goh ik zou verbaasd zijn wanneer er niet bij het gedownloade document halverwege ergens een geel embleem staat met daarin "PHP" :rolleyes:

Logisch...

Aangezien de rest in HTML is en alleen het stukje binnen de <div class="content"> binnen PHP-tags staat.

Dreamweaver leest de HTML gewoon als een pagina binnen "Design-modus" maar met het PHP kan het niets laten zien dus geeft het een embleem weer.

Maar de gedownloade pagina werkt maar half!

je ziet de tekst vakken neit zegmaar, waarin je tekst kan zetten :o

Dat probeer ik je dus steeds uit te leggen waarom dat zo is...

Het antwoord op je vraag is gewoon nee, wat jij wilt kan niet.

Ik ben overtuigd :-)
Ik zou graag een tekstvak willen converten [of hoe je het wil noemen] naar php, waardoor ik dan cutenews kan gebruiken ... :-)

CuteNews is een compleet systeem dus daar hoef je niets aan toe te voegen...

Gewoon op je server zetten en de readme doorlezen.

Gedaan, en de show_news.php path in het tekstvak gedaan [via code] op een html pagina én een geconverteerde php pagina.
EN het werkt niet, moet ik misschien alleen het tekstvak converteren naar PHP, of heb jij een andere suggestie? :)

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk in Dreamweaver, daarin kun je alleen in Code PHP zien.

Dat is niet waar je kan via een kleine tab het PHP code zien maar ook half PHP en half design maar je kan ook alleen het hele design zien en dat is te zien ook met Dreamweaver.
Ik gebruik zelf Editplus 2+ & DreamWeaver.

Hoe krijg je die tab te zien dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan