[HTML] Uitgebreide textbox in form?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Kan ik in FrontPage 2003 een bepaald soort textbox invoegen die wel uitgebreide layout ondersteunt? en niet alleen text zoals de text area?

Het hoeft opzich niet mogelijk te zijn om de opmaak erop toe te passen, het gaat vooral erom dat ik erheen kan kopieëren en plakken met behoudt van de opmaak.

alvast bedankt!

En dat is? toch gewoon een soort html editor, alleen dan als ene soort website?
Wat schiet ik daar mee op in mijn geval? het enige wat ik nodig heb is toch gewoon een code dat ik images/tables/enz. in een tekst-area kan zetten?

hmmm, heel handig idd....
alleen als ik dit nu in een mailing form gebruik krijgt iemand een mailtje met de html CODE erin, en niet de layout die de html code zou moeten maken.... Hoe doe ik dat dan?

Dan zul je een mail met HTML-opmaak moeten sturen. Ik neem aan dat je server-side een php file is? Zie dan hier, voorbeeld 4.

Het lukt nog steeds niet, Ik weet niet wat het probleem is, dit is mijn code(heb ff de onnodige zooi weggehaald):

Code:
<?php 

$to = htmlspecialchars($_POST['sendto']);
$sendform = 'from@from.com';

$message = htmlspecialchars($_POST['bericht']);

// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= "Content-Type: text/html; charset=\"iso-8859-1\"\r\n";
$headers .= "Content-Transfer-Encoding: 7bit\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'To: '.$to."\r\n";
$headers .= "From: from@from.com\r\n";

// Mail it

mail($to, 'subject', $message, $headers);
echo 'Message send!';

?>

Waar zit nu de fout in, want ik krijg nog altijd gewoon de code gemailt...

Laatst bewerkt:
Als je de exacte code van de php.net pagina gebruikt (behalve dan het mail adres), krijg je dan nogsteeds code? Zo nee, dan ligt het aan jou scriptje. Ik zie zo eventjes het probleem niet, is het wel een complete HTML mail? (dus <html></html> etc?)

Ja, het is een complete html.
Ik heb zoongeveer het hele script gekopieërt, ik zal een alles kopieren, zoals je zegt, en dan zal ik kijken wat eruit komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan