Html

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvoHs

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Berichten
77
Met Open office zou ik een website moeten kunnen bouwen. Ik heb daar wel wat vragen bij en daar is hier geen forum voor voorzien, waar vind ik dergelijke informatie (liefst in het nederlands) wel ?

Groetjes
IvoHs
 
Niet doen. De code die wordt gemaakt is weliswaar alleen html en eventueel css, maar van 'n dermate belabberde kwaliteit, dat die alleen geschikt is voor 'n avondje gezellig lachen bij de open haard. Zo wordt bij elke <p> de lettersoort, lettergrootte, letterkleur, noem maar op, opnieuw weergegeven. 'n Nachtmerrie om te onderhouden en volslagen ongeschikt voor zoekmachines, spraakbrowsers, enz.
Programma's als Word, Publisher, OpenOffice zijn niet geschikt voor het maken van websites.
Achter die link hierboven zit 'n prima handleiding voor Kompozer. Maar 't downloaden van Kompozer zelf zou ik doen vanaf http://www.kompozer.net/download.php
Je kunt daar de developer versie (beta) nemen, die is redelijk stabiel en veel beter dan de oude versie uit 2007.

Edit: de enige écht goede manier is trouwens nog steeds gewoon html en css (en eventueel JavaScript, php, ...) leren en met de hand coderen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan