HTMLeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo96

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Berichten
27
Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe site gemaakt www.htm-leren.tk of htmleren.jimdo.com.
Op de website kun je HTML leren met eenvoudige en leuke tutorial. Later komt er (waarschijnlijk) ook een tutorial serie voor CSS en PHP.

Wat vinden jullie ervan? Laat het weten.
 
Laatst bewerkt:
alles werkt goed op je website en het ziet er ook oké uit, één vraagje: waarom heb je de tutorial in een pdf gedaan en er niet een website pagina van gemaakt?

mvg. Ecross
 
Hallo,

In het gastenboek staat:
Schrijf hier een berichtje voor in het gastenboek.. Denk er aan dat je het aardig houd.
Ik denk dat het moet worden:
Schrijf hier een berichtje voor in het gastenboek. Denk eraan dat je het aardig houdt.

Succes verder.
 
alles werkt goed op je website en het ziet er ook oké uit, één vraagje: waarom heb je de tutorial in een pdf gedaan en er niet een website pagina van gemaakt?

mvg. Ecross
Vandaag ga ik de tutorial als pagina op de website plaatsen. Ik had de tutorial eerder gemaakt dan de website. Vandaar dat het er als pdf op staat

Hallo,

In het gastenboek staat:
Schrijf hier een berichtje voor in het gastenboek.. Denk er aan dat je het aardig houd.
Ik denk dat het moet worden:
Schrijf hier een berichtje voor in het gastenboek. Denk eraan dat je het aardig houdt.

Succes verder.
Ik zal het meteen veranderen. Bedankt dat je het heb opgemerkt.
 
Ik vind je site er leuk uitzien en de tutorial erg detailleerd.
De RGB to Hex convertor vind ik ook erg handig.


Ga zo door!



Groetjes, Remi1995.
 
Misschien een idee om je code-voorbeeldjes in een <pre> te stoppen, en dan netjes te identen. Dit:
HTML:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>

   <head>
   </head>

   <body>

      <h1> Welkom op mijn website!</h1>

      <hr>

   </body>
</html>
leest een stuk makkelijker dan dit:
HTML:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>

<head>
</head>

<body>

<h1> Welkom op mijn website!</h1>

<hr>

</body>
</html>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan