htmlthumbnail script probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter HLD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HLD

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Ik probeer het Perl script htmlthumbnail (www.nihongo.org/snowhare/utilities/htmlthumbnail/ ) te plaatsen op mijn site. Ik blijf echter een "error 500 : malformed header from script. Bad header=<html>: htmlthumbnail.pl" krijgen..... Ik heb geprobeerd om Content type: text/html op de lijn boven de <html> in het script te zetten, maar dit werkt niet.

Is er hier iemand die het htmlthumbnail script gebruikt en mij kan uitleggen wat ik moet doen, of iemand die kan uitvogelen wat ik moet veranderen ??

Alvast bedankt voor het meedenken !

Bedankt voor de tip. Waar moet ik dat invoegen ?? In plaats van print <<"EOF";
?? Of erna ?

Geweldig, het is gelukt door het direct achter <<"EOF"; te plaatsen !! Ik plaatste in eerste instantie een extra regel tussen EOF en de <html> maar dat werkte niet, maar dit dus wel en het script werkt. Dank je wel !!!!:D

Nou ja !!! Het script werkte, maar gaf de foto's nog niet weer. Dus was ik aan het zoeken waar het script en waar de foto's op de server het beste konden staan (in welke folder) en ineens laat hij het script niet meer zien maar als ik het script oproep in de browser krijg ik een download venster !!! :(

Iemand enig idee wat er nu weer aan de hand kan zijn ?

Dat betekent dat op die plaats geen Perl beschikbaar is om het script te lezen.

maar hij staat op precies dezelfde server, dezelfde host, dezelfde folder zelfs als eerder toen hij het wel deed ! Dus dat kan het dan niet zijn toch ?

Het bestand is CHMOD 755, wat volgens de host de juiste instelling is voor een perl script. Volgens de specificaties wordt .pl ondersteund door de host.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan