HTTP/1.0 404 Not Found.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben derks

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2008
hallo,

wanneer ik mijn website oproep, krijg ik het volgende te zien:

HTTP/1.0 404 Not Found.

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, gister deed mijn site het nog gewoon.

de site draait via de standaard in Server 2003 enterprice ingebakken IIS.

groeten ruben derks.

Nakijken of index.htm of index.html of index.asp wel staat in de map van je website. Indien ja, ook nakijken of de inhoud daarvan nog is wat het was en of de bestandsbeveiliging ervan het wel toestaat dat het IIS proces de inhoud ervan ook lezen kan.

Succes,

Tijs.

nee, dat is het niet, als ik de site via de interne IP 192.168.1.1 benader is gewoon de site te zien, wanneer ik extern ga 77.192.xxx.xx dan krijg ik mijn modem te zien, als ik 77.192.xxx.xx/index.htm doe, dan staat er weer HTTP/1.0 404 Not Found.

groeten ruben derks.

Dat is het vervelende zodra je vanaf je interne netwerk via de externe ipadres je router probeerd binnen te komen. dit is meestal niet mogelijk.

De router is namelijk zelf ook een webserver. zodra je het externe ip adres bezoekt komt hij via de interne netwerkpoort op de router binnen en die weet "he dat externe ip ben ik ook en ik heb ook een webpagina, hier alsjeblieft....."

als je de port forwarding van je router wil testen zul je 99% van de keren een andere internet verbinding moeten gebruiken (dus vanaf het internet.)

(dan moet je natuurlijk wel poort 80 en evt poort 443 in je router forwarden naar je IIS server)

nee, dat is het niet, als ik de site via de interne IP 192.168.1.1 benader is gewoon de site te zien, wanneer ik extern ga 77.192.xxx.xx dan krijg ik mijn modem te zien, als ik 77.192.xxx.xx/index.htm doe, dan staat er weer HTTP/1.0 404 Not Found.

groeten ruben derks.

Hoe kan het dan zo zijn dat het 'gisteren nog werkte'???????

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan