http ://bugwars.net/

Status
Niet open voor verdere reacties.

loxerium

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Hallo, ik ben al maanden bezig mijn site aan het maken en nu wou ik het al eens laten zien ^^ het is nog laaang niet af, maar je kan al veel doen.

http://bugwars.net/

Er is nog veel werk aan!!

Over wat gaat het?
Mijn site is een zoveelste online text based RPG.
Zoals de naam al vermoedt, gaat het over insecten :D

Het is de bedoeling dat de gebruiker (jij) een kolonie van insecten maakt (vele soorten) en daarmee andere spelers gaat aanvallen.
Het eerste wat je dan ook moet doen is zorgen voor genoeg eten, en een groot leger van speciefieke insecten die gemaakt zijn om te vechten.

Het principe van insecten kweken in simpel:
-Iedere kolonie heeft een Queen, een moederinsect die om de minuut een aantal larven legt.
-Uit die larven kan je volwaardige insecten laten groeien mits je ze voldoende eten heeft.
-Eten kan je halen door te gaan 'jagen'. Je zoekt naar bronnen van eten en die put je dan uit.
-Afhankelijk van het aantal Worker bugs die je hebt, zal je een bron sneller kunnen uitputten of niet. (om te jagen moet je je Worker bugs veranderen in Hunting bugs.)

Er zijn nog veel, veel meer functies maar daarvoor moet ik nog eens een handleiding schrijven.

btw, Als iemand goed overweg kan met de grafische aspecten van een website, laten me dan weten, want mijn layout is niet zo top voor het moment. :)

m.v.g.

Je kan inloggen met account: test paswoord: abc123 om eens de site te bekijken :)

Het spel klinkt erg leuk! Wat anders dan een maffia spel, alleen de website vind ik wat rood, maar volgens mij is het voor de rest prima!
Ga zo door!

interessant spel, als ik tijd heb ga ik me er wat in verdiepen, hoewel ik niet zo van de textbased games ben.

Also, wat doet dat 'map' ding precies? (ook 'delete map' en 'new map' oid) Ziet er wel heel vet uit.

Als je op 'New map' klikt krijg je normaal een mapje te zien met ergens aan de linkerkant een halve rode cirkel.
Dit is zogezegd je 'startpunt' van waar je bugs beginnen zoeken.

Als je dan met je muis over de map gaat, zie je normaal een blauwe cirkel meebewegen met je muis.

Als je dan klikt op een plaats in de map, komt er op de plaats waar je hebt geklikt een kruisje te staan, en zul je zien dat er na verloop van tijd een rode cirkel zich van je basiskamp, naar dat kruis zal beginnen verplaatsen. (je moet wel de pagina refreshen als je dat wil zien.)
(dat rode cirkeltje stelt zogezegd je bugs voor die aan het zoeken zijn.)

Als dat rode cirkeltje op zijn bestemming is, en er ligt daar toevallig een bron met eten (food en fungae) zul je daar een klein wit bolletje zien. Klik daarop en je hebt een nieuwe 'source' gevonden!

Per map zijn er vijf van die bronnen.

Je moet wel eerst gewone worker bugs 'converten' naar hunting bugs. (bij optie 'workers' links van het scherm)

m.v.g.

ps Ik ben momenteel bezig met een aavalsysteem dus dat werkt niet zo goed.
Ook als je op Hive > Hatchery klikt, zul je een boel errors zien. Maar dat is omdat ik aan dat aanvalsysteem zit te werken. Ik kan er pas vanavond weer aan verder werken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan