HTTP fout 404

Status
Niet open voor verdere reacties.

teco

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2004
Berichten
324
Ik ben bij Zonnet.
Sinds enige tijd kan ik weliswaar op mijn zgn. privé-pagina komen, maar via deze pagina niet in mijn privé-sub-pagina's.
Ik krijg dan de melding: HTTP fout 404.

Inmiddels heb ik alle cookies en tijdelijke internebestanden en de geschiedenis gewist.

Wat ik niet begrijp, is, dat ik wel via mijn wachtwoord in mijn privé-pagina kan komen, maar daarna niet meer verder kan bladeren.

Bij Zonnet hebben ze allerlei adviezen voor me, maar helpen doet het vooralsnog niet.

Weet iemand van jullie wat er aan de hand zou kunne zijn.

Bedankt voor het meedenken.
 
Extra > IE opties > Geaveranceerd > foutopsporing in scripts uitschakelen die moet je aanvinken dan heb je er geen last meer van.
 
Ik heb gedaan, wat je zei.
Je bedoelde toch dat het vakje WEL aangevinkt moest zijn?
Dat was het namelijk.

Heb je eventueel nog andere suggesties?

Bedankt voor de moeite.
 
Geplaatst door teco
Ik heb gedaan, wat je zei.
Je bedoelde toch dat het vakje WEL aangevinkt moest zijn?
Dat was het namelijk.

Heb je eventueel nog andere suggesties?

Bedankt voor de moeite.

Ja, wel aanvinken
 
HTTP fout 404 wil niets anders zeggen dan dat de server, al dan niet tijdelijk, de door jou gewenste pagina niet kan vinden. De reden daarvoor varieert; zie onderstaand citaat ;

10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address. This status code is commonly used when the server does not wish to reveal exactly why the request has been refused, or when no other response is applicable.

Bron : http://http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec10.html

(Ik denk niet dat hiermee je probleem is opgelost, maar dit geeft wel aan dat Zonnet de oorzaak van je probleem zou kunnen zijn)
 
Inmiddels heeft Zonnet toegegeven, dat de fout bij hun zit " en dat er zo snel mogelijk aan gewerkt zal worden om dit ongemak te verhelpen ".

Na eindeloos email verkeer en brievenschrijverij.
Vlotte winkel daar.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
 
ik heb m'n 2 pc (desk&lap) eens verbonden met m'n router met bijgeleverde kabels(niet draarloos dus).
Wil dus internet op beide, maar wel met kabels.
Resultaat is dat je dan een netwerk hebt enz...enfin dat lukte me niet en dan alles weer zoals tevoor gedaan.
Als m'n internet kabel nu in m'n laptop steek kan ik surfen.
maar bij m'n desktop heb ik connectie maar zie geen pagina!!!!!!!!!!
In de link bovenaan kan ik wel zien dat ik surf als ik iets in m'n favorieten aanklik, ik krijg ook email en kan ze ook versturen!!!!

het is ook een HTTP 404 fout dat hij aangeeft, maar als m'n desktop afleg en die internet aansluiting in de laptop steek kan ik toch surfen en zie ik de pagina's.



ps : kan ik 2 pc met elkaar verbinden zonder een netwerk te moeten maken!?
 
Colgate,

Zou je je eigen topic willen aanmaken en niet gaan inbreken in andermans topic die ook nog uit 2004! stamt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan