http://n10.adshostnet.com/ads?key=092enz enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acacius

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2013
Op de meeste sites bij de start - indien ik in die site verder wil - verschijnt er steeds een reclame pagina vaak met een stem erbij die ik alleen met kruisje en een extra klik op verdwijn deze pagina kan wegkrijgen. Geef ik 1 verdere klik dan krijg je weer die : *knip* pagina dus om en om. Ik al 53 mede gebruikers die daar hinderlijk mee te maken krijgen. En dit al maanden lang vanaf jan/febr 2015. Ik heb dit al eerder gemeld maar daar werd niet treffend op geantwoord door jullie.
Graag reactie Groet Acacius.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dankbaar voor aandacht. Ik ga er vanuit dat een beter antwoord niet komt van helpmij zelf maar aangestuurd wordt naar een softwarepakket die voor 1 jr werking 24,95 dollar vraagt en een algemene werking heeft. Ik zie nergens dat dit Malware bytes programma mijn probleem oplost en ook is er geen enkele lid die met dit bijltje al reeds eerder gehakt heeft om n10.adshotnet daarmee weg heeft gekregen. Het is een zekere aanwijzing dat het die kant op zou kunnen gaan voor een oplossing. 14 dagen gratis gebruikt zou wat puim kunnen opruimen maar ook daar heeft niemand ervaring mee. Zijn er geen revieuws neergeschreven door een lid waar adshos... ter sprake komt? Ook is het gebrek aan doeltreffende handelingen door mij op deze site dat ik niet verder kom dan met bovenstaande conclusie.Graag nadere reactie gevraagd waarvoor bij voorbaat dank. Groet Acacius

Opnieuw dank aan puppie voor aandacht waardoor de link werd uitgevoerd. Met gratis 14 dgn programma werd volledige tevredenheid bereikt en zal in die periode worden overgegaan tot een periode van 1 jaar indien de goede resultaten blijven aanhouden. Eindelijk verlost van veel ergernis door doeltreffende hulp van helpmij waarvoor nogmaals veel dank. Gr.Acacius

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan