Mbevel
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2008
hoi,
laat ik allereerst m'n exuses aanbieden, wanneer deze vraag niet in de goede rubriek staat.
Ik heb problemen met Windows Live Messenger, en met mijn E-mail.
Wanneer ik een E-mail verzend, word hij niet verzonden, maar krijg ik wel het volgende bericht;
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: FW: levering telefoon
Verzonden: 17-6-2009 3:04 PM
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'Tele2Mobiel-Vragen-nl@tele2.com' op 17-6-2009 3:04 PM
550 Relaying denied
Wanneer ik Messenger probeer op te starten, krijg ik dit bericht;
Aanmelden is mislukt, omdat je gebruikers-id en wachtwoord niet geschikt zijn voor de HTTP proxyserver. Zie het tabblad verbindingen verbindingen in opties voor Messenger. Neem voor hulp contact op met de systeembeheerder.
foutcode 80070197.
Dit is geen probleem van alleen mijn computer, ook de (hoofd) pc met de modem heeft dit probleem.
wie helpt?
laat ik allereerst m'n exuses aanbieden, wanneer deze vraag niet in de goede rubriek staat.
Ik heb problemen met Windows Live Messenger, en met mijn E-mail.
Wanneer ik een E-mail verzend, word hij niet verzonden, maar krijg ik wel het volgende bericht;
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: FW: levering telefoon
Verzonden: 17-6-2009 3:04 PM
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'Tele2Mobiel-Vragen-nl@tele2.com' op 17-6-2009 3:04 PM
550 Relaying denied
Wanneer ik Messenger probeer op te starten, krijg ik dit bericht;
Aanmelden is mislukt, omdat je gebruikers-id en wachtwoord niet geschikt zijn voor de HTTP proxyserver. Zie het tabblad verbindingen verbindingen in opties voor Messenger. Neem voor hulp contact op met de systeembeheerder.
foutcode 80070197.
Dit is geen probleem van alleen mijn computer, ook de (hoofd) pc met de modem heeft dit probleem.
wie helpt?