Huawei ascend G510 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakoda88

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn toestel eigenlijk 2.
vraag nummer 1, ik wil graag een geluidje als ik type waar kan je dat instellen hoe doe je dat?
vraag nummer 2, als ik een bestand wil opslaan zegt mijn telefoon downloaden mislukt kan niet downloaden omdat er onvoldoende ruimte beschikbaar is, maar ik heb nog 309 mb intern geheugen vrij en 7,2 sd kaart geheugen wat moet ik nu doen om toch bestanden te downloaden?

Groetjes
Baray (zakoda88)

Hallo Baray,

Als je een geluidje wilt als je typt weet ik niet of dat mogelijk is, sommige smartphones hebben dit, sommige niet. Mijn HTC One heeft dit bv. niet. Maar je kan altijd kijken onder instellingen > toetsenbord en dan kijken of er iets staat met geluid bij aanraking of iets in die trand. Het kan misschien ook staan onder instellingen > geluid. Ik weet dus niet of het mogelijk is bij jouw smartphone mogelijk is.

Ik heb wel vaker mensen gehoord die ook het probleem hebben dat ze zogenaamd niet genoeg "ruimte" hebben, maar helaas weet ik niet hoe je dit kunt oplossen, misschien weet iemand anders van Helpmij.nl het wel.

Groet,
Luca

Hallo Baray,

Als je een geluidje wilt als je typt weet ik niet of dat mogelijk is, sommige smartphones hebben dit, sommige niet. Mijn HTC One heeft dit bv. niet. Maar je kan altijd kijken onder instellingen > toetsenbord en dan kijken of er iets staat met geluid bij aanraking of iets in die trand. Het kan misschien ook staan onder instellingen > geluid. Ik weet dus niet of het mogelijk is bij jouw smartphone mogelijk is.

Ik heb wel vaker mensen gehoord die ook het probleem hebben dat ze zogenaamd niet genoeg "ruimte" hebben, maar helaas weet ik niet hoe je dit kunt oplossen, misschien weet iemand anders van Helpmij.nl het wel.

Groet,
Luca

Hooi,
weet jij misschien wel hoe je het geluidje van het aanraken kan veranderen want ik heb het wel gevonden je moet naar taal en invoer en dan bij android toetsenbord op instellingen drukken daar kan je het inschakelen maar hoe kan je dat geluidje veranderen?

Groetjes Baray

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan