Huawei Ascend g700 apps weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent2002

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Ik heb een probleempje. Ik heb een simkaartje in mijn nieuwe telefoon gestopt, maar sindsdien zijn mijn apps van het scherm verdwenen. Ik opende een mapje met gedownloade apps, maar er zaten geen spelletjes in het mapje. Oké, maar toen ik het vervolgens mapje uitging, verdween het mapje! Maar het vreemde is dat ik ze wel kan vinden bij:

Instellingen - Apps

Ik heb een Huawei Ascend g700. Op zich (als het niet kan) is het verder geen punt, want ik kan de apps wel spelen. Alleen zou het makkelijker zijn als je niet steeds naar de instellingen hoeft te gaan. Ik heb ook al geprobeerd opnieuw op te starten, maar dat werkt niet, met of zonder simkaartje. Ik heb geen back-up gemaakt, dus resetten zou alleen kunnen als je een back-up maakt, als de apps daarna ook op een van de pagina's komen, waarna je weer mapjes kan maken, en de apps werken. Als dat niet zo is, weet ik ook niets meer. Maar ik ga het nog niet doen, voor het zelfde geldt dat ik alle apps dan kwijt ben.

Als u mij kan vertellen wat er gebeurt als je een back-up maakt en dan opnieuw erop zet of een andere oplossing weet, laat het alstublieft weten!

Alvast bedankt,
Brent Meeusen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan