Huawei P9 plus push berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koezen

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2013
Hallo,

Kan iemand mij helpen met het volgende?
Op mijn Huawei P9 plus heb ik een aantal apps die een push bericht als herinnering kunnen geven.
Facebook doet dat, whatsapp enz.
Maar er is een app van de gemeente, een afvalwijzer, die bericht zou moeten geven wanneer het tijd is om de container aan de weg te zetten.
Eerder gebeurde dit netjes maar na het herstellen van de app voorkeuren niet meer en het lukt me niet om dit weer terug te krijgen.
Ik heb de app ook al verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.

Suggesties zijn welkom.
Alvast bedankt.

Hallo koezen, welke app is het, welke gemeente. Ik heb deze app op mijn Huawei (zie link) en die van mij (Venray) staat er ook niet bij. :(:rolleyes:

Aangesloten gemeentes:
Aa en Hunze, ACV (Ede, Renkum, Veenendaal, Wageningen), Alkmaar, Amstelveen, Assen, Barendrecht, Barneveld, Borger-Odoorn, Boxtel, Breda, D&C (Etten-Leur, IVLA, Rucphen, Werkendam, Aalburg, Woudrichem, Wijk bij Duurstede), De Ronde Venen, Dongen, Dronten, Ermelo, Gilze en Rijen, Haarlem, Spaarnelanden, Harderwijk, Heerhugowaard, Hilvarenbeek, Hoogezand-Sappemeer, Horst aan de Maas, Kampen, Katwijk, Leusden, Lingewaard, Loon op Zand, Menterwolde, Nijkerk, Nunspeet (DVL), Oldambt, Oldebroek (DVL), Oosterhout, Oss, Oude Pekela, Overbetuwe, Putten, RD Maasland (Leudal, Maasgouw, Roerdalen), Rheden, Rhenen, Rijssen-Holten, Roermond, Saver (Halderberge, Woensdrecht, Bergen op Zoom, Roosendaal), Sint-Michielsgestel, Slochteren, Smallingerland, Stadskanaal, Stichtse Vecht, Teylingen, Tilburg, Tynaarlo, Utrecht, Utrechtse Heuvelrug, Van Gansewinkel (Krimpen a/d IJssel, Noordwijk, Ridderkerk), Veendam, Waalwijk, Waterland, Westervoort, Wierden en Zoetermeer.

Die witbak in dat groene vlak is dat jou app. Of ?
https://play.google.com/store/apps/...=utm_source=androidworld.nl&utm_content=batch

Laatst bewerkt:
Dit is een bekend probleem bij Huawei en Honor toestellen (zelfde rom/fabrikant) door vrij agressieve batterij management software. Graag het volgende uitvoeren;

Step 1: Go to settings –> advanced settings –> battery manager –> protected apps, then find the app you want to see notifications from, and protect it. This is “whitelisting” the app so Huawei’s overeager software doesn’t shut it down for no reason.

Step 2: Go to settings –> apps –> advanced –> ignore battery optimizations, then find the app and ignore it. Don’t be tricked by the misleading wording, “ignoring” the app actually means to let it run, because you’re telling the battery optimization function, aka Doze, to “ignore” that app.

Dat was hem dus! Had het nog nooit gezien!
Bedankt JA ICT!!

Ik ook niet, weer wat geleerd en ook bedankt. Alleen Venray heeft geen afval app. Alleen een online kalender. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan