buick
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2001
- Besturingssysteem
- Windows 10/11
Ik heb een Huawei y-625 en wil deze graag terugzetten aar de originele firmware. Het toestel is niet geroot, maar heeft in het afgelopen jaar verschillende updates gekregen die eigenlijk alleen maar voor meer problemen gingen zorgen qua stabiliteit en troep. Zo wil hij niet meer automatisch verbinding maken met mijn provider (tele2) en moret ik dat na iedere herstart van het toestel, allemaal weer handmatig doen, maar ook is bv in de laatste versie de bijgeleverde (en handige) memory cleaner verdwenen en staan er nu een lading spelletjes standaard mee geïnstalleerd waar ik niets aan heb.
ik heb inmiddels via de site van Huawei wel een oudere firmware gevonden, maar het toestel weigert een downgrade.
heeft iemand een idee hoe ik dat alsnog kan doen? Dus nogmaals: hij is nog origineel en niet geroot, dus de tools die root access nodig hebben werken niet
ik heb inmiddels via de site van Huawei wel een oudere firmware gevonden, maar het toestel weigert een downgrade.
heeft iemand een idee hoe ik dat alsnog kan doen? Dus nogmaals: hij is nog origineel en niet geroot, dus de tools die root access nodig hebben werken niet